Burde lage ei kasse til de, ellers vil subene leke rambo med de!
skulle vel egentlig gjort det, men hadde tatt seg best ut med glassfiber, men er jo en kunst bare det, som jeg tar i mitt andre liv, det vil i såfall være dømt til og mislykkes. men skal tenkte litt over det.
Burde lage ei kasse til de, ellers vil subene leke rambo med de!
Har du hatt problemer med dette? For jeg med flere har ikke opplevd problemer med dette selv om volumet har vært meget høyt. Problemet er at lyden kommer bakfra
Har du hatt problemer med dette? For jeg med flere har ikke opplevd problemer med dette selv om volumet har vært meget høyt. Problemet er at lyden kommer bakfra
Litt logisk tankegang vil tilsi at i en sedan (for eksempel) hvor det er rimelig tett mellom bagasjerom og kupe, så vil to høyttalerelementer som står plassert i et par hull i hatthylla bli preget av trykket fra basselementet som står i bagasjen.
Eller hur?
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Litt logisk tankegang vil tilsi at i en sedan (for eksempel) hvor det er rimelig tett mellom bagasjerom og kupe, så vil to høyttalerelementer som står plassert i et par hull i hatthylla bli preget av trykket fra basselementet som står i bagasjen.
Eller hur?
Jeg er med på tankegangen, men jeg gir egentlig f*** i logikken viss man ikke merker det i praksis. Dessuten er røret han har i hatthylla med på å ta bort mye av trykket.
Så jeg spør igjen, har du merket noen problemer med dette i praksis?
Jeg er med på tankegangen, men jeg gir egentlig f*** i logikken viss man ikke merker det i praksis. Dessuten er røret han har i hatthylla med på å ta bort mye av trykket.
Så jeg spør igjen, har du merket noen problemer med dette i praksis?
Oh yes... er en grunn til at jeg kommer med den anbefalingen!
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Comment