Originally posted by Turbo_Dos
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turbo_Dos: Volvo 460 Rockford prosjekt
Collapse
X
-
har værtfall henta bilen til forhandel`n nå.
og sånn ser utgangspunkte ut:
Fått strekt strømkabler idag og vi fikk starta så vidt på kassene.
men, sånn HER
eller sånn HER
Fikk tilpassa hatthylla litt bedre, fikk på et rør, sånn at jeg får inn litt lyd værtfall! de nye 6*9 kommer inn så snart jeg får de.
ingen glansbilder akuratt, ser ikke ut i bilen menPower & Style
Comment
-
-
Originally posted by Typhon View PostBurde lage ei kasse til de, ellers vil subene leke rambo med de!Power & Style
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostBurde lage ei kasse til de, ellers vil subene leke rambo med de!Alpine
Audison
Hertz
Soundstream
Comment
-
Originally posted by spade View PostHar du hatt problemer med dette? For jeg med flere har ikke opplevd problemer med dette selv om volumet har vært meget høyt. Problemet er at lyden kommer bakfra
Eller hur?Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostLitt logisk tankegang vil tilsi at i en sedan (for eksempel) hvor det er rimelig tett mellom bagasjerom og kupe, så vil to høyttalerelementer som står plassert i et par hull i hatthylla bli preget av trykket fra basselementet som står i bagasjen.
Eller hur?
Så jeg spør igjen, har du merket noen problemer med dette i praksis?Alpine
Audison
Hertz
Soundstream
Comment
-
Originally posted by spade View PostJeg er med på tankegangen, men jeg gir egentlig f*** i logikken viss man ikke merker det i praksis. Dessuten er røret han har i hatthylla med på å ta bort mye av trykket.
Så jeg spør igjen, har du merket noen problemer med dette i praksis?Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
Comment