Originally posted by aFFekak
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turbo_Dos: Volvo 460 Rockford prosjekt
Collapse
X
-
ikke for å være negativ eller noe, men var han som førte saga her full???
rett er det i hvertfall ikkesigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Er ikke værre enn å være stø på hånden faktisk.. bare pass på så kniven ikke "stikker fra deg", da blir det skeivt. Beste er om du har en Dremmel eller noe sånt, med et sånt kutteblad frempå.. Da går det godt.. Du kan jo kanskje dra den litt lenger enn meg, å skjære ut et mønster av noe slag? Det hadde jo vært fett!
og der kan jeg hjelpeom du ikke har dremel pm meg i tilfelle
Comment
-
-
Originally posted by Turbo_Dos View PostNoz_87 som kutta, Biltema sin stikksag som var skylda for det, mente han. vises ikke når vi får trekt
BTW: Jernia har en 'Skil' stikksag som fungerer ypperlig, til 279,- eller noeMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by golfnos View PostEr ikke værre enn å være stø på hånden faktisk.. bare pass på så kniven ikke "stikker fra deg", da blir det skeivt. Beste er om du har en Dremmel eller noe sånt, med et sånt kutteblad frempå.. Da går det godt.. Du kan jo kanskje dra den litt lenger enn meg, å skjære ut et mønster av noe slag? Det hadde jo vært fett!
og der kan jeg hjelpeom du ikke har dremel pm meg i tilfellePower & Style
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostHvorfor skal ikke det vises når du får trekt?
BTW: Jernia har en 'Skil' stikksag som fungerer ypperlig, til 279,- eller noePower & Style
Comment
-
småskeivhetene skal ikke vises:P var ikke full:P er en liten ting me de hulla som ska være skeivt da, men det vises ikke så godt som jeg hadde håpet. de skal liksom være litt skrå. men skal pusse til dette. å den inni helvettes stikksaga fra biltema, med skeift blad tilogmed:P den skal kastet...
Comment
-
ah feiltema utstyr!!sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostBrukerfeil tenker jeg.. Den største stikksaga til tema`n er mer enn bra nok for de fleste. Har den selv og den duger for megPower & Style
Comment
-
Originally posted by Turbo_Dos View PostØving gjør mester vettu, vi har ikke bygd så fryktelig mye før, alle må starte en plass, skeivheta kommer værtfall bort når vi får pussa litt. har skaffa meg 2pakker med Irma, og jeg tenkte og prøve denne kunsten på Dørene Bak og evt framme, lurer på hvordan det skal gå, er det noe annet jeg burde huske på annet enn å bruke hansker før jeg starter med glassfiber? Når jeg kommer hjem fra jobb neste gang tenkte jeg å prøve meg på det, sånn at jeg har litt å styre på med i jula. tips, triks mottas med takk.Mvh
Lars Engen
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostBrukerfeil tenker jeg.. Den største stikksaga til tema`n er mer enn bra nok for de fleste. Har den selv og den duger for meg
Comment
-
Da var det tid for update igjen
Bildene snakker for seg selv så:
syns det ble ganske bra jeg! fikk testa trøkke og ble ganske bra. gjennstår fortsatt litt jobb med hatthylla, skære litt hull der armstøtta der og trekke kassa og få inn batteriet, i første omgang.Power & Style
Comment
Comment