Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbo_Dos: Volvo 460 Rockford prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stort sett ingen forhandlere som her egne verksteder for den slags, heller ikke ansatte med den slags kompetanse, er importøren som sitter med reperasjons/service på utstyret, så da er det naturlig og sende det vekk.

Comment

• er spent på den forsterkeren du har bestillt, vet ikke hvordan focal er på forsterkere, men har vurdert de selv

noen av de som jobber på bilradiospes i tr.heim har ikke peiling, men noen av de har ganske så mye peiling.. snakket med en sist gang som ikke hadde hørt om emma...
      Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

• jobber på en sånn plass å ikke har hørt om Emma:P

haha:P
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• så sant så sant.. men men, bilradiospes baserer seg ikke på spes. intr. bilstereobyggere, de satser hardt på motorvarmere og utstyr i økonomiklassen for mannen i gata.. men nok om det.

Synes forresten det er fornuftig av deg å gå bort fra rockford, rockford var det beste fikk jeg høre når jeg fikk meg bil... men skjønte etter en stund at bilstereoverden er stor og det finnes mye som er bedre enn rockford til samme prisen..
          Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

• Originally posted by mrZipp0 View Post
            så sant så sant.. men men, bilradiospes baserer seg ikke på spes. intr. bilstereobyggere, de satser hardt på motorvarmere og utstyr i økonomiklassen for mannen i gata.. men nok om det.

Synes forresten det er fornuftig av deg å gå bort fra rockford, rockford var det beste fikk jeg høre når jeg fikk meg bil... men skjønte etter en stund at bilstereoverden er stor og det finnes mye som er bedre enn rockford til samme prisen..
            har no hatt litt forskjellig, men ikke rockford, så tenkte jeg skulle prøve det, vel blir vel ikke noe mer av Rockford værtfall. Får focal forsterker og frontsett nå snart, har heller ikke prøvd focal så er spendt på det.
            Power & Style

Comment

• Originally posted by Turbo_Dos View Post
              har no hatt litt forskjellig, men ikke rockford, så tenkte jeg skulle prøve det, vel blir vel ikke noe mer av Rockford værtfall. Får focal forsterker og frontsett nå snart, har heller ikke prøvd focal så er spendt på det.
              jeg vet du blir fornøyd med focal:P meget store sjangser for det ja

i forhold til rockford væffal:P
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic

Comment

• det meste låter bra i forhold til rockford da

trådstarter: håper du blir fornøyd, er jo bare deg som kan bestemme det
                www.eirikaspaas.com

Comment

• Originally posted by klovnster View Post
                  det meste låter bra i forhold til rockford da

trådstarter: håper du blir fornøyd, er jo bare deg som kan bestemme det

satser på det, blir vel et bytte av subber, og monoblokk, om en stund, men kan ikke ta seg råa til alt på engang. først blir det frontsett og forsterker, så får`n se :-) må være noen subber som passer til volum til kassene da, gidder ikke bygge om med det første.
                  Power & Style

Comment

• Bilen vurderes solgt, lyst på noe nytt, vinter`n er snart over, trenger noe mer gøy nå i sommer
                    Power & Style

Comment

• Ble ikke salg alikevel, beholder nok denne, kjøper meg ny bil men tenkte jeg skulle ha denne bilen, kjekt med 2 biler.synes jo litt synd på denne stakkars nedelender`n skal selge Rockford komponentene og handle inn nytt, ikke bestemt meg for alt enda, kom gjerne med forslag. men kommer værtfall noen godsaker nå snart.

Focal 130KP frontsett og focal fp2.150 2 kanaler. + noen kabler og noe småtteri.

Power & Style

Comment

• ja dette blir da saker:P hehe
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic

Comment

• kp serien til focal er meget bra, hadde 165 kp i forrige bilen min og det var utrolig god lyd i dei ...

Comment

• Vurderer 2 stk Audio Pulse Revo 12 hva tror folket om de?
                            Power & Style

Comment

• Har du mulighet til å ta noen bilder og beskrive framgangs måten når du instalerte høyttalere i framdørene?
                              Mvh dj-vega
                              Prosjekt; Kia Sportage 95` <---
                              NB; Bilstereo Prosjektet kommer på bilstereoforumet!

Comment

• Hai! Dette er et dødt emne, men nå holder jeg på å lage anlegg i min egen Volvo 460 95mod 2.0.

Fikk du plass til batteriet i motorrommet?
                                Hvor mye MDF brukte du til sammen på bagasjerommet?
                                98' Audi A4
                                Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Working...
                                X