Hei folkens, er ny her, men håper dere tar godt imot meg
har handla Meg vinterbil, og hva er da, mer naturlig enn å kjøpe bilstereo? valget falt på en volvo 460 2.0 1994 mod! her er noen bilder av selve bilen.

liten liste av komponenter/ ting tang som er kjøpt inn, og skal i bilen.
- Rockford Fosgate Power T10001BD monoblokk
- 2stk Rockford Fosgate Punch P3D412 subwoofere
- 1par 6*9 Rockford Fosgate T1693C
- Rockford Fosgate T152S Component System 5 1/4
- Rockford Fosgate CPCC2 100Farad kondensator
- kinetik bateri ( ikke kjøpt enda)
- Pioneer DEH-P65BT spiller. ( ikke kjøpt enda) har veldig lyst på Pioneer P980BT, men får se om jeg tar meg råa til den, har lagt i en del penger nok som det er, men er litt i tvil enda.
- 50mm2 strøm/jording div signalkabler,overganger+25mm2 kabler til dynamo + +
- skjerm og ps 2
Har ps2 fra før og skjerm som sto i en annen bil, så får bruke det jeg har allerede, mangler bare en omformer. har en god venn av meg som skal hjelpe meg og bygge, er ikke så veldig flink til dette selv, så får heller være en hjelpende hand, og en ivrig tilskuer, er ikke det dyreste eller det råeste stereo anlegget, men tror det kommer til å trøkke ganske bra til mitt bruk! Håper dere følger med på mitt prosjekt

har handla Meg vinterbil, og hva er da, mer naturlig enn å kjøpe bilstereo? valget falt på en volvo 460 2.0 1994 mod! her er noen bilder av selve bilen.

liten liste av komponenter/ ting tang som er kjøpt inn, og skal i bilen.
- Rockford Fosgate Power T10001BD monoblokk
- 2stk Rockford Fosgate Punch P3D412 subwoofere
- 1par 6*9 Rockford Fosgate T1693C
- Rockford Fosgate T152S Component System 5 1/4
- Rockford Fosgate CPCC2 100Farad kondensator
- kinetik bateri ( ikke kjøpt enda)
- Pioneer DEH-P65BT spiller. ( ikke kjøpt enda) har veldig lyst på Pioneer P980BT, men får se om jeg tar meg råa til den, har lagt i en del penger nok som det er, men er litt i tvil enda.
- 50mm2 strøm/jording div signalkabler,overganger+25mm2 kabler til dynamo + +
- skjerm og ps 2
Har ps2 fra før og skjerm som sto i en annen bil, så får bruke det jeg har allerede, mangler bare en omformer. har en god venn av meg som skal hjelpe meg og bygge, er ikke så veldig flink til dette selv, så får heller være en hjelpende hand, og en ivrig tilskuer, er ikke det dyreste eller det råeste stereo anlegget, men tror det kommer til å trøkke ganske bra til mitt bruk! Håper dere følger med på mitt prosjekt

Comment