Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbo_Dos: Volvo 460 Rockford prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by aFFekak View Post
    Desverre, men har ikke den bilen lenger.. Men det er jævla simpelt Kan være lurt å varme plastikken litt, for den er sprø som få.. Varm den godt med en varmepistol eller noe, så glir kniven gjennom som det skulle være smør

    Kan også varme kniven noe sinnsykt først.. enklere da...

    Kan prøve å forklare litt hvordan det "skal" gjøres: Skjær et hull på størrelse med en murstein, i plastikken. Det er to lag med plastikk, det ene er sprøtt, det andre er sånn passe.. Enklest om du legger ned setet, og evaluerer litt hvordan du skal gjøre det

    Er ikke værre enn å være stø på hånden faktisk.. bare pass på så kniven ikke "stikker fra deg", da blir det skeivt. Beste er om du har en Dremmel eller noe sånt, med et sånt kutteblad frempå.. Da går det godt.. Du kan jo kanskje dra den litt lenger enn meg, å skjære ut et mønster av noe slag? Det hadde jo vært fett!

    Men håper du skjønte hva jeg mente.. er vell ikke så veldig vanskelig, bare du kommer igang
    jess forsto hva du mente, får se på det.
    Power & Style

    Comment


    • #92
      ikke for å være negativ eller noe, men var han som førte saga her full???


      rett er det i hvertfall ikke
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #93
        hehe.. så sant så sant
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #94
          Er ikke værre enn å være stø på hånden faktisk.. bare pass på så kniven ikke "stikker fra deg", da blir det skeivt. Beste er om du har en Dremmel eller noe sånt, med et sånt kutteblad frempå.. Da går det godt.. Du kan jo kanskje dra den litt lenger enn meg, å skjære ut et mønster av noe slag? Det hadde jo vært fett!

          og der kan jeg hjelpeom du ikke har dremel pm meg i tilfelle

          Comment


          • #95
            Originally posted by Erik André View Post
            ikke for å være negativ eller noe, men var han som førte saga her full???


            rett er det i hvertfall ikke
            Noz_87 som kutta, Biltema sin stikksag som var skylda for det, mente han. vises ikke når vi får trekt
            Power & Style

            Comment


            • #96
              Originally posted by Turbo_Dos View Post
              Noz_87 som kutta, Biltema sin stikksag som var skylda for det, mente han. vises ikke når vi får trekt
              Hvorfor skal ikke det vises når du får trekt?

              BTW: Jernia har en 'Skil' stikksag som fungerer ypperlig, til 279,- eller noe
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #97
                Originally posted by golfnos View Post
                Er ikke værre enn å være stø på hånden faktisk.. bare pass på så kniven ikke "stikker fra deg", da blir det skeivt. Beste er om du har en Dremmel eller noe sånt, med et sånt kutteblad frempå.. Da går det godt.. Du kan jo kanskje dra den litt lenger enn meg, å skjære ut et mønster av noe slag? Det hadde jo vært fett!

                og der kan jeg hjelpeom du ikke har dremel pm meg i tilfelle
                Tror ikke jeg skal gjøre så mye ut av det, men takk anyway. skal nok få det til
                Power & Style

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Typhon View Post
                  Hvorfor skal ikke det vises når du får trekt?

                  BTW: Jernia har en 'Skil' stikksag som fungerer ypperlig, til 279,- eller noe
                  Trekket er ganske tykt, så vil dekke for. men skal gå over enda en gang før det trekkes for å få det litt bedre. men når det blir trekt, vil jeg påstå at det ikke vises.
                  Power & Style

                  Comment


                  • #99
                    småskeivhetene skal ikke vises:P var ikke full:P er en liten ting me de hulla som ska være skeivt da, men det vises ikke så godt som jeg hadde håpet. de skal liksom være litt skrå. men skal pusse til dette. å den inni helvettes stikksaga fra biltema, med skeift blad tilogmed:P den skal kastet...
                    MVH, Øivind Sandvik
                    sigpic
                    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                    www.sandviksbassogbongel.com

                    Comment


                    • ah feiltema utstyr!!
                      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                      Comment


                      • Brukerfeil tenker jeg.. Den største stikksaga til tema`n er mer enn bra nok for de fleste. Har den selv og den duger for meg
                        Mvh
                        Lars Engen

                        Comment


                        • Originally posted by Engen Audio View Post
                          Brukerfeil tenker jeg.. Den største stikksaga til tema`n er mer enn bra nok for de fleste. Har den selv og den duger for meg
                          Øving gjør mester vettu, vi har ikke bygd så fryktelig mye før, alle må starte en plass, skeivheta kommer værtfall bort når vi får pussa litt. har skaffa meg 2pakker med Irma, og jeg tenkte og prøve denne kunsten på Dørene Bak og evt framme, lurer på hvordan det skal gå, er det noe annet jeg burde huske på annet enn å bruke hansker før jeg starter med glassfiber? Når jeg kommer hjem fra jobb neste gang tenkte jeg å prøve meg på det, sånn at jeg har litt å styre på med i jula. tips, triks mottas med takk.
                          Power & Style

                          Comment


                          • Originally posted by Turbo_Dos View Post
                            Øving gjør mester vettu, vi har ikke bygd så fryktelig mye før, alle må starte en plass, skeivheta kommer værtfall bort når vi får pussa litt. har skaffa meg 2pakker med Irma, og jeg tenkte og prøve denne kunsten på Dørene Bak og evt framme, lurer på hvordan det skal gå, er det noe annet jeg burde huske på annet enn å bruke hansker før jeg starter med glassfiber? Når jeg kommer hjem fra jobb neste gang tenkte jeg å prøve meg på det, sånn at jeg har litt å styre på med i jula. tips, triks mottas med takk.
                            En god stifte maskin kan være greit å bruke sånn at du får strammet opp fleece pleddet før du har på polyester. Ellers så kan de gå å bruke smeltelim men det kommer litt ann på hvordan matriale det brukes på.
                            Mvh
                            Lars Engen

                            Comment


                            • Originally posted by Engen Audio View Post
                              Brukerfeil tenker jeg.. Den største stikksaga til tema`n er mer enn bra nok for de fleste. Har den selv og den duger for meg
                              hehe begge deler det er skeivt blad på dritten å det gjør ikke saken noe bedre å fikse:P men skal inrømme at jeg ikke er så sykt stø på hånda nej
                              MVH, Øivind Sandvik
                              sigpic
                              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                              www.sandviksbassogbongel.com

                              Comment


                              • Da var det tid for update igjen

                                Bildene snakker for seg selv så:















                                syns det ble ganske bra jeg! fikk testa trøkke og ble ganske bra. gjennstår fortsatt litt jobb med hatthylla, skære litt hull der armstøtta der og trekke kassa og få inn batteriet, i første omgang.
                                Power & Style

                                Comment

                                Working...
                                X