Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbo_Dos: Volvo 460 Rockford prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aFFekak View Post
    Se der ja! Ble da ganske kult med det hullet i armlenet? hehe..

    Legg list rundt så blir det enda bedre

    Men hvilken list? og hvor får jeg kjøpt? bare det, det står i...
    Power & Style

    Comment


    • Originally posted by NoZ_87 View Post
      thomas sin ja
      gamle monoblokka mi jo, gode minner. *mimre*
      Power & Style

      Comment


      • Originally posted by chin View Post
        Ikke ille dette da... faktisk meget pent.. ett par ting du kanskje kan vurdere litt etterhvert..

        Lokk til batteri
        Fikse ujevnheter på de to skjevskjerte hullene dine.. :P skråskårede er vel kanskje mer riktig
        Noen kule griller til subbene dine.

        Ellers så har jeg ingenting å utsette på det estetiske.. Pent gjennomført.
        Griller til subwooferne? aldri. skråkanten, skal være der, vises ikke like godt på bilder som på virkeligheta, noz87, vi skulle tatt bilde av før vi begynte å skære til hullene for å vise at det SKAL være skråkant, men samma det. lokk til batterie? trengs ikke, syns det ser pent ut som det er nå jeg
        Power & Style

        Comment


        • Originally posted by Turbo_Dos View Post
          Griller til subwooferne? aldri. skråkanten, skal være der, vises ikke like godt på bilder som på virkeligheta, noz87, vi skulle tatt bilde av før vi begynte å skære til hullene for å vise at det SKAL være skråkant, men samma det. lokk til batterie? trengs ikke, syns det ser pent ut som det er nå jeg
          Ja du sei nåka der:P hehe blir som det blir
          MVH, Øivind Sandvik
          sigpic
          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
          www.sandviksbassogbongel.com

          Comment


          • list ja.. søk på biltema.no da?

            Har noe lister der.. Vet ikke helt om det blir som du har tenkt, men du kan jo begynne der?
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

            Comment


            • Funnet meg list jeg skal bruke, men er på jobb nå så alt får vente til jeg kommer hjem! da blir det Frontsett i dørene foran/Bak, og så venter det en spiller på meg hjemme. valget falt på en Pioneer DEH-P9800BT. tror det er snadder til spiller
              Power & Style

              Comment


              • Originally posted by Turbo_Dos View Post
                Funnet meg list jeg skal bruke, men er på jobb nå så alt får vente til jeg kommer hjem! da blir det Frontsett i dørene foran/Bak, og så venter det en spiller på meg hjemme. valget falt på en Pioneer DEH-P9800BT. tror det er snadder til spiller
                JA DET KAN DU TRO!!!!:P
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

                Comment


                • da har jeg handla julegave til meg selv kommer på torsdag,fredag. snakker selfølgelig om Pioneer DEH-P9800BT
                  Power & Style

                  Comment


                  • Originally posted by Typhon View Post
                    Burde lage ei kasse til de, ellers vil subene leke rambo med de!
                    Har erfart dette selv... Min 6*9 holdt ikke en uke en gang før trykket i bagasjen hadde ødelagt dem... Er godt å se at det er andre her som ikke satser på 100.000 kroners anlegg
                    sigpic

                    Comment


                    • uheldig som jeg er, begynte å ryke noe sinnsykt fra bagasjeromme nå netopp, åpna slo av tenninga å røyk selfølgelig fra forsterkern, noe hvit greier hadde spruta over lufte hullet der, så får dra til bilradiospesialisten å høre imorra, kjipt
                      Power & Style

                      Comment


                      • er vel en eller fler kondensatorer som har eksplodert, sett samme på den 1000d forsterkeren

                        Comment


                        • du får vell nye av di
                          øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                          Comment


                          • Originally posted by lui View Post
                            du får vell nye av di
                            ja la oss håpe det! var innom, men ingen med peilling, og han som utførte reperasjoner og slikt hadde tatt ferie så får bare vente å høre, har verken mishandla den eller spilt hardt så.

                            Originally posted by golfnos View Post
                            er vel en eller fler kondensatorer som har eksplodert, sett samme på den 1000d forsterkeren
                            var det som hadde skjedd ja, syre opplegg som tyta ut forsterkern så
                            Power & Style

                            Comment


                            • rart egentli. forsterkeren får nok strøm og det er brukt helt ok kabler såe...

                              du får nok ny
                              MVH, Øivind Sandvik
                              sigpic
                              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                              www.sandviksbassogbongel.com

                              Comment


                              • Bilradiospesialisten har ikke sitt eget verksted engang, de sender avgårde ødelagt bilstereo til et annet firma som tar seg av reperasjon og sånn, for det første, burde de virkelig ansette noen vet hva de driver med. det utroligste jeg har opplevd. er vel mange de er ute som er blanke på bilstereo, og det prøver virkelig noen og utnytte, men og si at grunnen til at kondensatorene i monoblokka går, er "Fordi + og - er koblet feil" IDIOT! Da ville ikke blokka fungert engang, og det skal litt av en prestasjon og klare så. som jeg fikk høre av en annen kar, skal de kondensatorene klare 16v. og at det trolig var strømforsyninga på forsterkeren som feilet og sendt for mye spenning gjennom til de så kokte. har garanti på blokka, men får bare vente å høre hva han sier, skal værtfall ikke kjøpe noe mer fra bilradiospesialisten.

                                I værtfall, har bestilt meg Frontsett, og forsterker, og det blir noe annet enn rockford!

                                forsteker:FOCAL FP2.150 2x150W RMS

                                fronsett: Focal 130KP

                                håper det er snadder, noen som har hørt frontsette spille?

                                og en gledelig nyhet for noen: blir ingen 6*9 høytalere
                                Last edited by Turbo_Dos; 15-01-2008, 13:23.
                                Power & Style

                                Comment

                                Working...
                                X