Originally posted by B2 Audio
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
golf 3! 6x12" og 12000watt
Collapse
X
-
da er bilen endelig eu-ok! så nå begynner bygginga! skal få på senkesettet og div deler igjen og lage en ramme som kassa blir skrudd fast i, idag
tar bilder underveis og slenger utbilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment
-
ENDELIG. Nå vil vi gjerne få sett noen bilder, begynner å bli litt manglende visuelle elementer her.
Comment
-
Originally posted by B2 Audio View PostENDELIG. Nå vil vi gjerne få sett noen bilder, begynner å bli litt manglende visuelle elementer her.bilstereo pensjonist!
Comment
-
da har det skjedd litt her igjen! har fått gjort endel med bilen har litt igjen også.. har kjøpt nye framskjærmer som skal breddes litt + sveise igjen hull til antenne og blinklys og sveising av badlook på panser ! så fort jeg er ferdig med dette så blir det lakkert
har også fått gjort litt på anleggs fronten veggen er i bilen har litt jobb igjen for jeg er ferdig .. støpe litt rundt kassa og sprøyte byggskum der det trengs! har en dårlig port i kassa nå, men driver å støper ny
spiller helt greit, bruker kun en rockford T20001bd som jeg fikk låne av en kompis frem til min er ferdig på reperasjon gleeeder meg til jeg er ferdig med å støpe rundt kassa, andre porten er ferdig og min forsterker er på plass! har trua på at dette kan spille høyt
noen bilder for de som vil se
noen bilder av nylakkert bil fører døra skal lakkes på nytt sammen med framskjærmer og panser også kommer soting av bakrute, angeleyes og xenon! dekk er bestillt til de hvite felgene som skal være framme
bilstereo pensjonist!
Comment
-
Ser lekkert ut. Med en gang jeg er tilbake så skal du få forsterkeren. Er ikke super glad for å sende den med posten. Medmindre det er helt ok for deg?
Comment
Comment