da har jeg tenkt og grublet litt, og har kommet til at jeg vil fortsatt kjøre 6stk subbere og blir 6x15" i vegg
har snakket litt med jay, og det kommer ny subb i desember! B2 audio ES15, som er ganske lik HS15! er ikke så mye forskjell har trua på at dette kan trøkke rimelig bra! så nå ser jeg frem til ny-året så man kan få litt trykk i bilen igjen
bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
da har jeg tenkt og grublet litt, og har kommet til at jeg vil fortsatt kjøre 6stk subbere og blir 6x15" i vegg
har snakket litt med jay, og det kommer ny subb i desember! B2 audio ES15, som er ganske lik HS15! er ikke så mye forskjell har trua på at dette kan trøkke rimelig bra! så nå ser jeg frem til ny-året så man kan få litt trykk i bilen igjen
Har de ES15 og??? Har 12" selv og det trykker rimelig godt. I allefall med tanke på prisen. Vil tro det blir rimelig trangt med 6x15" i vegg i en golf.
skal ha alle 6 subbene i en vanelig vegg med porten over går AKKURAT dette her og kassa blir ca 5-600L
har tegna hvordan det kommer til å bli, kan slenge ut det bildet senere
bilstereo pensjonist!
Høres ikke spesielt smart ut med 6 stk 15" i Front. Du får jo ikke plass til mer en 1/4 del av den porten du skulle hatt.(har sett det i praksis)
bedre med 4x 15" og en port som passer kassa:-)
Høres ikke spesielt smart ut med 6 stk 15" i Front. Du får jo ikke plass til mer en 1/4 del av den porten du skulle hatt.(har sett det i praksis)
bedre med 4x 15" og en port som passer kassa:-)
ei lita update !
har bytta motor i golfen nå! ble knall bra også er jeg utplassert på et bilverksted som driver med lakkering, og har fått lov til å stå der å pusse opp bilen gratis! er godt igang !
ellers er jeg driiiit lei av å ikke ha skikkelig trøkk i bilen! gleder meg til nyåret da de nye ES15 skal være på plass!
noen bilder
bilstereo pensjonist!
Comment