Announcement

Collapse
No announcement yet.

2006 Golf V med DLS-anlegg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2006 Golf V med DLS-anlegg

Første post i min nye prosjekttråd...

Har en 2006 Golf V 4-motion som nå skal utstyres med nytt anlegg, og nå driver jeg og tegner litt logoer og diverse som skal inn til vannskjæring...

utstyret som skal inn er:

DLS Ultimate A7
    DLS Ultimate A3
    DLS Ultimate Nobelium 12i
    DLS Gothia 6.3
    Alpine IVA-W520R
    Alpine PXA-H100
    Last edited by snapshine; 02-10-2010, 08:44.

Velkommen til Forumet O-K!

trodde du skulle selge golfen jeg ? : )

Lykketil!
    Per Kristian Parken
    BMW e39 528IAT

Comment

Detta blir bra vettu, er ikke ofte en ser folk fra Eidsvoll satse litt pa bilstereo.
      Ole Martin
      Primera P11 2000 comfort
      Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band

Comment

Dette skal jeg følge med på!! Det er noen lekkre produkter du skal putte i golfen
        Focal
        Mosconi
        Pioneer

Comment

Var jo en svenske som hadde stor suksess med en golf og DLS
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Har troen på DLS ja, husk å poste bilder TS!
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Svensken hadde golf IV Men DLS funker veldig bra det
              Ole Petter Holelien
              Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
              Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
              Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Vel, ingen her kan garantere trådstarter umiddelbar suksess selv om en svenske brukte noe utstyr fra samme produsent og noenlunde samme bil vel? Husk at minst 70% av lyden i en bil er justering og montering! Men med riktig montering og full aktiv deling så er det absolutt muligheter for at dette blir staselig

Skal du delta i EMMA med dette her forresten?
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

Garanterer ikke suksess, men suksessen er mulig
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

Spørs på mannen bak spakene det - Uten at jeg skal demotivere trådstarter helt!

Oh by the way: vi er bildesultne
                    Mvh Tony

Comment

Enn så lenge dårlig med bilder, da ingen av produktene er levert ennå, venter levering denna uka... Men tror det blir spennende, og kommer nok til å poste jevnlig her!

Planen er "aktiv" deling, dvs at alpine-prosessoren har kun 6 linje ut med tidskorrigering, så planen er at spilleren sine utganger skal funke og den blir da brukt til sub, og faseforskjøvet for å få lyden riktig frem.. Men det vil tiden vise!

Det mest spennende nå er å vente på svaret fra et firma som driver med vannskjæring og eloksering, så får man se om det kommer noe spennende ut i fra det..

Planen er ikke emma, da det er en heeelt anna liga enn hva jeg satser på, jeg vil bare ha god lyd i bilen! På en enkel og grei måte som alle og enhver faktisk kan få til... Men, blod på tann, så hvem veit...

Parken: kan jo ikke kvitte meg med barnet mitt! Uansett hva planene var.... :P

Comment

Det blir sikkert bra. Du får skrike når du har lyd, har jo lyst å høre på andre Eidsvollingers anlegg.

Men pass på, mange klåfingrede folk rundt her så.
                        Ole Martin
                        Primera P11 2000 comfort
                        Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band

Comment

Originally posted by snapshine View Post
                          Planen er ikke emma, da det er en heeelt anna liga enn hva jeg satser på, jeg vil bare ha god lyd i bilen! På en enkel og grei måte som alle og enhver faktisk kan få til... Men, blod på tann, så hvem veit...
                          P
                          Da må jeg bare si at du har nok misforstått hva EMMA er. EMMA handler om akkurat det du er ute etter, god lyd i bilen - aner ikke hva du trodde det var?

Det er ett kriterie for å være med i EMMA, og det er at du har en interesse for lyd i bil. Du trenger nesten ikke ha lyd i bilen engang for å være med på konkurranser, det har vi erfart før Hehe. Så med dette anlegget ditt er du mer en kvalifisert til å være med i konkurransene.

Jeg er selv EMMA-dommer og ønsker deg hjertelig velkommen til en konkurranse når bygget står ferdig (eller bare stikke innom for å prate lyd), det skader ikke

Les mer på:
                          Norske EMMA-siden: www.emmaweb.no
                          EMMA sentralt: www.emmanet.com
                          Mvh Tony

Comment

Originally posted by Tony View Post
                            Det er ett kriterie for å være med i EMMA, og det er at du har en interesse for lyd i bil. Du trenger nesten ikke ha lyd i bilen engang for å være med på konkurranser, det har vi erfart før
                            Neste år stiller jeg med Mercedesen uansett om det ennå bare er midlertidig og uten prosessering

Må jo ikke lage tråd før du ihvertfall har bilder vi kan sikle over, husker jeg vurderte de 2,5 tommerne til DLS, før jeg vinglet til noe annet

Comment

Originally posted by Tony View Post
                              Da må jeg bare si at du har nok misforstått hva EMMA er. EMMA handler om akkurat det du er ute etter, god lyd i bilen - aner ikke hva du trodde det var?

Det er ett kriterie for å være med i EMMA, og det er at du har en interesse for lyd i bil. Du trenger nesten ikke ha lyd i bilen engang for å være med på konkurranser, det har vi erfart før Hehe. Så med dette anlegget ditt er du mer en kvalifisert til å være med i konkurransene.

Jeg er selv EMMA-dommer og ønsker deg hjertelig velkommen til en konkurranse når bygget står ferdig (eller bare stikke innom for å prate lyd), det skader ikke

Les mer på:
                              Norske EMMA-siden: www.emmaweb.no
                              EMMA sentralt: www.emmanet.com
                              Nå har ikke jeg vært på så mange emma-tilstelninger, men var mye rundt på bilstereo da jeg begynte med bil for 10 år siden og noen år deromkring. Da var det gjerne litt sånn at hadde du en normal bil med et normalt anlegg og ikke kjente noen, blei man gjerne sett litt ned på... Om det var sånn eller ei, anes ikke, da det føltes sånn... Men hvis du sier det er et helt anna nivå nå, så skal du virkelig ikke se bort i fra at jeg gjerne blir en fast deltaker på det... Ikke noe hadde vært bedre enn det!

Comment

Working...
                              X