Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dezuna's Mazda 626 V6 worklogg.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dezuna's Mazda 626 V6 worklogg.

Hei. poster litt bilder av hele prosjektet mitt her jeg, om det er greit? er ikke mye om bilstereo enda

Her er noen bilder av bruksbilen min nå, en Hyundai Pony stygg som bare det!

så tilbake til mazdan.

Det skal inn en 2 din spiller. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha 10" eller 12". skal inn 2 stk subber. har ikke bestemt meg for om jeg skal ha 2 veis eller 3 veis frontsett heller, men vet at d skal være 6.5" bass i front dørene.
    Ellers skal alt trekkes om i svart og rødt inne i bilen
    Hva tror dere?
    Last edited by dezuna; 15-10-2010, 21:47.
    Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Det så ut som et omfattende prosjekt du har begynt på der, men det virker jo som om du vet hva du driver med!
    Lykke til! Følger tråden din.
    Audun Werner

Comment

Bra

Likar prosjektet ditt! Gøy med folk som tek tak i ting og får det gjort. Ang. sub og størrelsar veit eg lite/ingenting
      Peugeot 405 1,9TD
      Peugeot 405 T16

Comment

Har ikke peiling på hva jeg gjør hehe, det er første bilen jeg skrur så mye på, men går nå greit til nå. virderer og sette bort nederste delen av dasjen til noen som kan å trekke, for den er det ganske mye jobb med.
        Dette er nokk et prosjekt som tar noen år
        Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

synst du er flink vist du får til denna bilen her uten å gi opp detta prosjektet her vil ta litt tid.

gjer deg ferdig med en ting først ellers går en lei når en ser kor mye jobb som egentli er med bilen

ta for eks:
          ferdig med rust. og karroseri arbeid.
          få den på lakk = MOTIVASJON.
          motor.
          understell
          stereo

er mange måter å gjere ting på eg har en tedens til å holde på med mye sjøl om gangen, men vi alle personer er ikkje like.
          når en ser en har arbeid over alt går ofte folk lei, og hiver bilen, (sett mange eksempel på det)

so lykke til vidare vidare med prosjektet :=)

Comment

takk takk begynner med rusten nå. er ikke så mye som det ser ut til en dag med jobb så er nokk all rusten borte har tenkt å ta en ting av gangen ja, men har bare plukket ned enda^^ å dørene begynte jeg med for å ha noe å gjøre mens jeg venter på deler
            Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

slenger bare ut noen bilder av dagens økt jeg. skriver litt i morge, skal bort nå.

Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

hei. her er en liste over utstyret jeg har tenkt på frem til nå, bli sikkert gjort om senere.
                spiller: WA5628 (spiller fra importhandel.no)
                komp.sett: Hertz HSK 163.4
                4.kanaler: Hertz EP4X
                monoblokk: Eton ECC 1200.1D (skal inn 2 av disse)
                Subwoofer: Ground Zero GZUW12XII (skal inn 2 av disse også.

Dette er alt jeg vet frem til nå

kassene blir på 55 liter med en 10x21 cm port
                Last edited by dezuna; 26-10-2010, 00:16.
                Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Mye kronasjer må du ut med for den spillern?
                  Hadde mye heller sett på kvalitets merke til samme prisen. Alpine, Pioneer eller Kenwood.
                  Har liten erfaring med Dvd spiller til bil, så hvilken som er best osv må nesten noen andre svare på.
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

den koster vell 6000 nå. kanskje den er billigere når jeg skal ha spiller. tviler på at jeg finner en 2din spiller med så mye utstyr på til den prisen men.
                    Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

hei. har nå gjort litt igjen jeg

Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Ikke dårlig dette om det er første gang du gjør det. Pass på å slipe bort all missfarging etter sveisen ellers går det bare et blunk før det ruster igjen. Ville også hatt en syrefast grunning på alle sider og kanter før jeg sveiset. Stå på videre. Følger med her.
                        sigpic

Comment

skal nokk pusse vekk missfargingen, har også tatt på grunning bak på platen.:-) det er første gang jeg gjør noe så omfattende ja.:-)
                          Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

kommer til å bli en Fin bilbygger detta her etterkvert

liten taktikk: er vanskeleg å sveise frå undersiden.
                            det beste hadde vert i dtt tilfelle å fått den i ca 45 grader på eine sida

Comment

vansklig og farlig å sveise fra undersia med den maska jeg har, fikk sveise sprut i øye, som brente seg fasst i regnbuehinna mi^^ så har vært på legevakta og skrapa det bort, det svir en god stund etterpå^^
                              Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Working...
                              X