det er 3x40A som skal være i. var klistra 3x40A over 2x25A på min i manualen å. er en nyere modell dette
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stigs XJ prosjekt
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by GENEXXA View PostLitt av en rustholk du har som prosjekt.
Hva er det driver med?
Er det toyotaen din så steika fin? NEI men folk holder kjeft fordi
Liker di bilene der, nabon har en som han driver på og overhaler motor på, var helt ovale sylindere der gitt, men god å kjøre
Comment
-
Nå salter de bra mye her oppe i nord også. Må kjøre bilen min i vaskehallen hver gang det blir mildvær..
Lykke til[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Heldigvis lett å fikse denne rusten, bilen er jo helt firkantet så lette profiler jobbe med :P
Når jeg kommer hjem blir det å kobble opp forsterkeren og subben, så håper det blir noe lyd. Så skal jeg få tak i noen andre dørtrekk og prøve meg på støping til frontsett. Må oppgradere the big tree, nye batterier og muligens en subb til
Har litt planer for dette, så får se hva penger å tid strekker til, hehe
Comment
-
Originally posted by Stianuno View PostHva er det driver med?
Er det toyotaen din så steika fin? NEI men folk holder kjeft fordi
Liker di bilene der, nabon har en som han driver på og overhaler motor på, var helt ovale sylindere der gitt, men god å kjøre
Den er full av skrammer og små bulker fra forrige eier. En del feiler har dukket opp etter kjøpet, så jeg ser på bilen som dritt. Eneste som er bra med bilen, er motoren.
StigA er vell en av de som liker og mekke og pjuske med biler. Noe jeg ikke er, og har et helt annet syn på slikt. Liker ikke og mekke på bil, så jeg kjøper meg ikke som regel arbeid.
Syns også de Jeep'ene er pene. Skulle gjerne har hatt en slik, men med 5 seter. :P
StigA, fornøyd med de USApmene?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Jeg er ganske fornøyd må jeg si, har kobblet ene forsterkeren på LIB subben @ 1ohm og syntes det var verd penga Har ikke fått testet så veldig enda, også har jeg bare ett originalt 88ah blybatteri. Hadde nok hjulpet litt med noe mer strøm. Lurer litt på hvor lenge subben lever, men det vil tiden vise
Skal få tatt noen bilder imårra
Comment
-
Noen bilder da, helt mørkt ute så ikke beste bildene men
Subben i halvferdig kasse..:
Forsterkeren:
Litt kabling:
Og den ikke så bra spilleren:
Her er det mye kabelrot, og komponentene nermest slengt inn i bilen. Skal finne en plass å ha forsterkeren, og skjule kablene bedre. Håper det ikke ser for ille ut...
Comment
-
Kom litt mer idag gitt, og kommer noe mer kabel og sånt imårra. Da blir det oppgradering av the big three
Forsterkerene kommer nok ikke ibruk enda, men kjekt å ha
Sånn ellers har bilen fått nye kanaler og en litten modifikasjon av eksos. Bilder kommer...
Comment
-
Takker Jørn!
Idag fikk jeg en meter LIB jordings kabel og to batteriterminaler. Fikk koblet opp Stinger batteriet, men må ha enda en sikkring bak før jeg får koblet til forsterkeren. Skal få kjøpt noen kabelsko til 50mm2 kabel, så blir det en oppgradering under panseret også.
Har også laget meg strømskinner av alu.
Bilder:
Her har vi god og fleksibel LIB kabel, noe stivere Dynabel kabel og den stiveste "konkursvare" kabel du kan tenke deg... Værste jeg har vert borti
Skryte bilder
Også de nye kanalene, skal helsveises og lakkeres.. Skal noe til får å bulke disse.
Comment
-
Fysj, denne blir det nok bass i
USamps, kjøper du det i Norge?Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Comment