Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stigs XJ prosjekt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da har jeg puttet inn bakseter og fått den godkjent som personbil

også har den siste US ampsen tatt kvelden...
    så ny forsterker søkes

Comment

Nytt frontsett bestillt

Hertz SV 200 mellomtoner og Hertz ST 35 horndiskanter

Comment

Originally posted by StigA View Post
        Nytt frontsett bestillt

Hertz SV 200 mellomtoner og Hertz ST 35 horndiskanter
        da får vi litt å holde på med når det kommer, da blir det støping av nye dørtrekk ;D
        bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

Gleder meg til LITT mere diskant
          Kicker - B² audio - Stinger - STP vibroplast - LIB - Hertz - Volvo 240 GLE

Comment

Da er pakken ankommet

Så nå blir det litt støping og ombygging i dørtrekk en dag været blir bra, også må jeg få skaffet en forsterker som kan drive dette.

Comment

Da har jeg og Jon (rfboy) ordnet dørpaneler, masse takk til deg jon! lærte masse og blei bra resultat

Først kutta vi til en treplate til døra og laget feste til høyttalerene:

Så trakk vi fleecepledd over og dynket med polyester

Så fikk jeg handlet en liten forsterker til dette, og pyntet litt på den

Så ett lag glassfiber matte oppå for å stive av litt mer

Pusset kjapt over og trakk med fleecepledd

Dette blei bra helt til vi ikke fikk lukket døra, så vi måtte korte inn allt fordi diskanten gikk i dasjen.
              Skal ta bilde av det også

Jon går amok på døra så det blei plass til magnetene på høyttalerne

Comment

Nice! såg utrolig enkelt ut å lage likte det!
                Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
                Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

Comment

Takker, fungerer ganske fint også... meen, har ødelagt ene diskanten da. Spillte litt for høyt en kveld

Comment

Litt høyt ?

Comment

Stig: Kan ikke være for mye gain,feil deling eller noe slikt kanskje?
                      sikkert feiljustert som tok knekken, om ikke det er det vil jeg si det er brukeren sin feil
                      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Tror jeg går for den sist delen Det var sinnsykt høyt.... hørte ikke en dritt på 2 timer

Comment

Originally posted by Akilles View Post
                          Stig: Kan ikke være for mye gain,feil deling eller noe slikt kanskje?
                          sikkert feiljustert som tok knekken, om ikke det er det vil jeg si det er brukeren sin feil
                          Helt klart jeg som spillte litt hardt ja men mye mulig forsterkeren ikke er rett justert også har jeg en kjempe drittheadunit og den ødlegger litt også.
                          deler fra 119hz, mulig noe høyt men ?

Men er lyd enda da, så får se om jeg bytter den etterhvert.

Comment

Da har jeg solgt denne, så blir nok ikke mer oppdatering her.

Comment

Working...
                            X