Announcement

Collapse
No announcement yet.

prosjekt mazda323fba--panasonic-stinger-dls

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prosjekt mazda323fba--panasonic-stinger-dls

    heisann! jeg skal bygge et anlegg i bilen nå i vinter!!

    blir mitt første prosjekt egentlig. har prøvd meg litt før men har liksom aldri hatt økonomien eller erfaringen med stereo.
    men nå føler jeg at jeg er klar til et større prosjekt så vil dele dette med andre og kanskje få tips osv jeg kan ta med meg videre.
    er sikker på at jeg ikke kan måle meg mot noen av bilene så er her men legger uansett ut en tråd om bilen min..

    lista over hva som er kjøpt inn:

    dls ca12 forsterker
    dls rw12 subber (2 stk)
    dls r6 frontsett
    dls r4 frontsett
    stinger strøm kabel
    stinger audio/video kabel
    stinger 4 ch. kabel (2 stk)
    stinger spv44 gelèbatteri
    stinger spc-111 1 farhad kondensator (2 stk)
    diverse kabelsko,terminaler osv


    skal handle inn 3 ca12 forsterkere, 2 rw10 subber, diverse pluss og minus kabler, terminaler, sikringer osv osv...

    spilleren blir en panasonic CQ-VD6503N

    begynner og bygge smått til uka som kommer!

    legger ut noen bilder av det jeg har kjøpt..

    du kan se flere bilder her: http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=11507
    Attached Files

  • #2
    stilig ...

    Comment


    • #3
      her er en link til bilen. bla nedover så ser du hvordan bilen ser ut pr idag

      http://www.mazda-ogn.org/forum/viewt...7096&start=105

      Comment


      • #4
        Var mye pene bilder på slutten der..Men personlilg syns jeg ikke noe spes om disse bilene, men bildene var bra Hvilket kamera er de tatt med?
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tommen View Post
          Var mye pene bilder på slutten der..Men personlilg syns jeg ikke noe spes om disse bilene, men bildene var bra Hvilket kamera er de tatt med?


          helt i orden at du ikke liker bilen min!! er bra at ikke alle har lik smak
          da hadde det vært kjedelig og bygd anlegg da!! alt hadde jo vært prøvd før.hehe

          kameraet er et Nikon D50 med sigma DC linse

          Comment

          Working...
          X