Originally posted by Typhon
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
NoZ_87: Prosjekt Dynabel Golf 3
Collapse
X
-
Originally posted by Typhon View PostDa deler vi samme erfaring hehe... Får andre produkter til samme pris som låter bedre, og er av bedre kvalitet.
men prisen blir høyere
vurderer ett par slike sett:
http://iceaudio.no/index.php?func=va...a67c2779aca48b
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostJa for de som er glade i den lyden No offence...
Comment
-
Hvis dere skal bruke såpass mye på ett front sett så vurder ihvertfall å ofre noen kroner og timer på grunnarbeidet, tenker da på demping av dører, plassering av elementer, vinklingen på elementer osv.
Ser på siden til Ice at de egentlig ikke har noe nyttig info på K3P settet da all infon er om K2P settet, står ingenting om mellomtonen der.
Jeg ville ha vurdert ett Hertz HSK163.3 til 3499,- der får dere fint plass til mellomtonen oppå dashen i en golf III. Det er godt mulig det går med K3P også men det vet ikke jeg. Ett annet godt alternativ er Morel Elate 6 3 veis til 7998,-
En annen fordel med Hertz settet er at da har dere litt til overs til å bruke på demping og montering.Mvh
Lars Engen
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostTo delefiltre samtidig? det må jeg si er en prestasjon
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostHvis dere skal bruke såpass mye på ett front sett så vurder ihvertfall å ofre noen kroner og timer på grunnarbeidet, tenker da på demping av dører, plassering av elementer, vinklingen på elementer osv.
Ser på siden til Ice at de egentlig ikke har noe nyttig info på K3P settet da all infon er om K2P settet, står ingenting om mellomtonen der.
Jeg ville ha vurdert ett Hertz HSK163.3 til 3499,- der får dere fint plass til mellomtonen oppå dashen i en golf III. Det er godt mulig det går med K3P også men det vet ikke jeg. Ett annet godt alternativ er Morel Elate 6 3 veis til 7998,-
En annen fordel med Hertz settet er at da har dere litt til overs til å bruke på demping og montering.
Comment
Comment