Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thklinges Porsche 911 (996) Carrera 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg tenkte at jeg skulle bruke MS-8 i bilen min. Mest fordi den støtter 4-veis deling, men også pga alle instillingene man kan gjøre på den. Jeg ser ikke bortifra at den stiller lyden mye bedre enn det jeg gjør i begynnelsen, men jeg kan jo alltids "forbedre" på den når jeg glemmer dvd'er når dama skal handle

Var litt fasinerende de subløsningene du viser som passer til bilen, og når jeg bare har tenkt å bruke 8 tommere i den store kabinen min, burde noen 6 tommere lett fylle hele bilen din med god lyd.

Fortsatt lykke til

Ps. Om de subplanene dine ikke skal gjennomføres med en gang, så kan det hende jeg har fått koblet til 6,5 tommerene i min bil før vinteren er over. Da kan du høre hvor mye lyd som kommer ut av to slike i en mye større kabin og feile kasser
    Last edited by Defus; 19-11-2010, 01:20.
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Det var jo en.. Stygg bil.. Sjalu, nei nei..
      Ble bra med skjermen! Og som nevnt før her; Du har baller som går løs på en slik bil!
      Keep it up. Spennende prosjekt!
      Ser det kommer fram at du var eieren av "Gull bilen" også. Blir vel neppe noe dårligere denne?
      (Dog, kanskje litt mer interiør basert denne bilen vel?)
      Last edited by Oekern; 19-11-2010, 22:03.
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Working...
      X