eftersom ingen ville köpa mina "uppspacklade dörrsidor som alla kunde gjort mycke bättre än jag" så slaktade jag den högra idag....så denna bild e till den personen som kläckte d i ett pm.
Tycker d ser ganska tjockt ut med polyester o glasfiber, skulle inte dessa var spacklade så jävla mycke?
Minner om grillen på lastebilen goliath fra knight rider:-)
Men blir heftige saker:-)
Haha ja kanske :P
Lite press mot taket...var bara att krypa in via rutan och svetsa
och efter det var klart så hoppade jag upp och hoppade på taket..men blev ganska trött på det då det inte rubbades , o då ska där ändån mer upp i taket
Nu går det att lyfta bilen i taket blir gött stumt
O jag skulle bli hemma o bara ha det trevligt idag? Näe, bara för man fyller år idag så kan man inte bara sluta ..... Klar med rutramen och har börjar så smått o spackla in rutan.... Behöver ändån en hel så det blir bra, men har iaf klart var o hur så det blir i mitten....
Slipade klart (finns mer o göra, men vem bryr sig!?) oh drog på ett fräscht hagmans mattsvart
Sen tacklade jag mitt största problem....hur fan jag skulle få in stegen till framsystemet... men löste det
Skrotade mitt stegrack och kommer bygga ett nytt
Ut och riva loss pro x steget från volvon, islagsmuttrar och testmontera
(Oljefiltert är stand in för det steget som saknas bara för att se att luckan går att stänga )
How pretty!
Löste även den första kontakten idag
Samt flytt av HU
Denna flyttas ner pga att om jag hade den där uppe så såg jag nästan aldrig den när solen var framme....och så jävla kul är det inte o sitta som ett kioskmongo för att se vad där står
Den som är noggrann och tittar ser att jag har rättat till linedrivern osså...nu hänger den rakt...
Började och dubbelkolla så jag hade kopplat rätt igår då Dreddan och jag hade lite olika åsikter, men vi tänkte samma men ändån inte :P
men men, kopplade vidare och hinkade i dom 2 nya
Dreddan kopplade lite steg och lite basar där bak och vi testade med 1 steg
Nu var man juh värsta happy campern
men det var inte tillräckligt, vi märkte att det var nått missljud i basen så Dreddan rev lite, rev lite till och hittade felet och helt plötsligt stod bilen utan basar!
Men var lugna efter en stund till så var det multitasking osså!
Snygg teststation va? Seriöst
men men, efter lite jobb så var basarna i igen och nu lät det som det skulle igen
Såhär såg det ut innan jag drog hem för kvällen
Blev rätt mörkt när man har ruta wiee!
Hmm , man anar nått där inne va?
Nu är ni allt nyfikna va?
KOLLA!
Och dagens bonusbild;
Vi hedrar denna redbull som trilla och pös ut med en liten stråle från burken
Spelar riktigt friskt med bara 1 steg kan jag lova.... (MICKEN, känner du dig nervös nu?)
Comment