Heisan
Nå har jeg bestemt at poloen skal få oppgradert lyden fra to sure 4" høytalere som står i dashn, til et 2-veis
oppsett som skal kjøres aktivt.
Jeg har kastet meg på Tang Band bølgen som dere ser
Utstyr:
TB W3 (dashn)
TB W6 (dørene)
Pioneer p88rs II
Mosconi 100.4
og etter nyttår kommer det en shallow kenwood 10" sub og en Mosconi 100.2
Her er noen byggebilder og noen bilder av verktøyet jeg bruker.
Tenkte jeg skulle lakke disse svart, men så vet jeg at disse vil bli ripet opp av skoene når man skal gå ut av bilen så jeg bestemte meg for å trekke disse heller.
Køstom laga grill som er festet med 4 magneter som tåler 0,5kg pr stk.(focal utopia grill kopi)
W3 baffel på plass i dashn
Køstom griller til TB W3 må man ha
Det kommer mer bilder etterhvert Må bare beklage får dårlig bildekvalitet siden jeg har tatt bildene me mobiltelefonen, men skal låne meg et skikkeli kamera å ta bilde av resten
Nå har jeg bestemt at poloen skal få oppgradert lyden fra to sure 4" høytalere som står i dashn, til et 2-veis
oppsett som skal kjøres aktivt.
Jeg har kastet meg på Tang Band bølgen som dere ser
Utstyr:
TB W3 (dashn)
TB W6 (dørene)
Pioneer p88rs II
Mosconi 100.4
og etter nyttår kommer det en shallow kenwood 10" sub og en Mosconi 100.2
Her er noen byggebilder og noen bilder av verktøyet jeg bruker.
Tenkte jeg skulle lakke disse svart, men så vet jeg at disse vil bli ripet opp av skoene når man skal gå ut av bilen så jeg bestemte meg for å trekke disse heller.
Køstom laga grill som er festet med 4 magneter som tåler 0,5kg pr stk.(focal utopia grill kopi)
W3 baffel på plass i dashn
Køstom griller til TB W3 må man ha
Det kommer mer bilder etterhvert Må bare beklage får dårlig bildekvalitet siden jeg har tatt bildene me mobiltelefonen, men skal låne meg et skikkeli kamera å ta bilde av resten
Comment