Tenkte jeg skulle dele prosjektet mitt med dere andre her på forumet for å få innspill og for inspirasjon til andre, det er ikke så vanskelig å få til bra stereo når man går inn for det og setter i gang.
Bilen er en 96'mod Nissan Primera p10 som jeg har bygd opp så si fra bunnen av.
Det som gjennstår nå er stereoen og planen for dette er som følger:
Basskasse bygget i reservehjulsbrønnen med 2 stk MTX Thunder 5500 (brukt)
forsterkere og PC plassert rundt dette på MDF plate også bygge opp gulvet over dette så alt blir skjult.
Så skal jeg ha 2 veis komponent sett forran med 6,5" (er på utkikk etter et bra sett nå så kom gjerne med tips)
Bak blir det tweetere i C stolpen altså mellom bakruten og siderutene bak.
og muligens 6X9 i hattehyllen som jeg klipper av diskant høytalerne i så bruker dem kun som mellomtoner. (dette kun fordi jeg har et par liggende som diskantene er ødelagt i så må hvertfall prøve å se om det funker)
Dette var en kort beskrivelse av hva planen er atm. men kom gjerne med spørsmål osv så skal jeg forklare/svare så godt jeg kan.
Bilder blir lagt ut fortløpende.
mvh. Henning
Bilen er en 96'mod Nissan Primera p10 som jeg har bygd opp så si fra bunnen av.
Det som gjennstår nå er stereoen og planen for dette er som følger:
Basskasse bygget i reservehjulsbrønnen med 2 stk MTX Thunder 5500 (brukt)
forsterkere og PC plassert rundt dette på MDF plate også bygge opp gulvet over dette så alt blir skjult.
Så skal jeg ha 2 veis komponent sett forran med 6,5" (er på utkikk etter et bra sett nå så kom gjerne med tips)
Bak blir det tweetere i C stolpen altså mellom bakruten og siderutene bak.
og muligens 6X9 i hattehyllen som jeg klipper av diskant høytalerne i så bruker dem kun som mellomtoner. (dette kun fordi jeg har et par liggende som diskantene er ødelagt i så må hvertfall prøve å se om det funker)
Dette var en kort beskrivelse av hva planen er atm. men kom gjerne med spørsmål osv så skal jeg forklare/svare så godt jeg kan.
Bilder blir lagt ut fortløpende.
mvh. Henning
Comment