Ja ja og nok en gang er det noen som har rygget/kjørt på golfen uten at vi har sett hvem. (hjemsøkt bil dette) så vurderer å drite i hele rudskogen....
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Nja noe av panseret er bøyd innover så det ligger klin inntil lykta (som og har sprukket)
Vet igrunn ikke hvor jeg skal begynne å lete da jeg oppdaget det nå når jeg skulle pelle fra hverandre bagasjen...
Er igrunn så jeg burde ha noen timer med delebytte. Men tror den får holde ut sesongen nå så skal jeg kjøpe en ny bruksbil så jeg får orden på bilen.
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Da har jeg bestemt meg for å droppe rudskogen. Har bestilt en ny forsterker til subben. Trodde jeg var flink å leste av mål igår og fikk sveiset ramme så nye forsterkeren skulle passe. Men den kom idag og var 10cm kortere så da passet ikke det jeg hadde gjort. Så må gjøres igjen...
Så kassa som jeg skulle begynne på idag har jeg ikke tid til før tidligst torsdagen..
Her har ikke skjedd stort gitt. Vært travelt om dagen. Men har begynt på kasse til elementet. 170l kasse tuna til 34hz. Holder på og skal sette fast batteriene og. 2x odyssey 2150. Jaggu fikk det ikke plass i reservehjulsbrønnen liggende. Tror til og med laderen får plass.
Har og fått nytt midlertidig frontsett. Audio-system Helon 165. Bare montert i demoracket enn så lenge men likte lyden Skal drives av mosconi AS 300.2.
Herlig prosjekt! Jeg er spent på å se hva du gjør med dørene med tanke på frontsett monteringa. Godt å se at noen ikke er redd for å legge inn litt innsats...
Da har jeg vært en tur i helga og anlegget har fått kjørt seg.
Begynte da med at jeg var ferdig å koble kvart over fem fredag. Da ble ett nytt DD 3518 satt i. Så det måtte løsnes litt på turen oppover. Justeringer måtte jeg da ta på lørdag morgen.
Frontsettet ble da kjørt på en Mosconi as 300.2 og bass på cadence c5 koblet i 1ohm.
Første som overrasket var frontsett. Kan igrunn spille vanvittig høyt med det og koster ikke allverden heller. Bare dempe diskanten litt
Høyeste måling på show spl ble 137.3. Vi prøvde litt db drag og utenom (siden man ikke kan stille i begge deler på samme konkuranse) høyeste der var 145.4. Kassa tuna til 34hz. Så helt greit det å. har mye å jobbe med men har fått ett greit utganspunkt
Og så litt bilder. Golfen var ikke glad i dette. (bilen er ikke igang på bilde av instrumenter)
Og guttungen som leker i basskassa
Comment