Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thomas S: Prosjekt Galant G8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thomas S: Prosjekt Galant G8

Her er då begynnelsen av lydprosjektet mitt Kjører en Galant G8 Sport 2003 modell som har behov for bedre lyd

-----------

-----------

Her er då min Pioneer GM-6300F som er en 4kanals stereo forsterker med brokoblingsmuligheter og er den midlertidlige løsningen før eg kjøper inn en RockfordFosgate Mono blokk på 1000w

Pioneer forsterkeren skal mest sannsynlig byttes ut i en 4 kanals fra Rockford, komponent sett fra Rockford kommer også. Planen er å holde alle høytalere på innsiden av originaldekslene får å beholde det originale utsende på bilen. Kommer også et refleksrør i hattehyllen som blir litt offsett.
    Subwooferen er en RockfordFosgate Power T1 Stage 1 12" med 600RMS og 1200w peak

Kommer også kondensator fra RockfordFosgate og et blått brannslokknings apparat for syns skyld 8) Prøver hardt å finne trekk som matcher setetrekkene i bilen. Er så sinnsyk lei av alle de gørr kjedelige trekkene som går igjen i alle biler :roll:
    Med kondensatoren skal eg lage en liten kasse som skal festes på sete ryggen og skal skjære vekk veggen med midtarmlene bak og erstatte det emd plexiglass slik at kondensatoren blir synlig derfra.
    Har enna ikke helt bestemt meg for kordan kassen skal stå, enten blir det vanlig kasse som no med på bygg på hver side med oppbevaringsrom o.l, eller bygge de inn på siden bak hjulbuen eller å bygge den nedi hjulbrønnen
    Bilen skal ihvertfall utføres med mest mulig RockfordFosgate produkter Updates kommer etterhver

Her Er Prosjekt Bilen
    Last edited by Thomas S; 04-02-2008, 05:40.
    www.mitsubishi-klubben.no
    Pioneer RockfordPower PhoenixGold Focal

Pen bil ! Liker de galantene gitt

Comment

Et spørsmål: Hva skal du med kondensator?

Fin bil er det i alle fall
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Ka eg skal med det? Lys å slikt blinker som bare F Finner ikek bedre jording heller Har en ledning i hver av belte festene som står skrudd rett i karrosseriet Takk for kommentarer

Comment

prøv først å oppgrader kabler i motorrom du.. batteri til chassi, batteri til dynamo osv og pass på ha skikkelige dimensjonerte kabler bakover
          www.eirikaspaas.com

Comment

Hmm, trodde skikkelige kabler fra batteri til forsterker var nok Eg får ta en titt på det. Takk for tips

Comment

Litt bilder er fint å ha

----------------

----------------

Comment

hjelper endel å oppgradere forran og gitt.. og viktig med skikkelige kabler bakover

dessuten hjelper et nytt og bra batteri MYYYE mer enn en kondensator
                www.eirikaspaas.com

Comment

Hmm, kondensator kommer uansett for syns skyld :P Begynner på de planene med engang det er plass i nye mekke lokalet mitt

Comment

jammen, en kondensator ser jo ikke bra ut?
                    www.eirikaspaas.com

Comment

Det er jo opp til en og en hver. Noen liker litt "Bling" hehe

Skikkelig pen bil du har
                      Bmw e34 520:
                      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

Originally posted by klovnster View Post
                        jammen, en kondensator ser jo ikke bra ut?
                        Å joda :P Blir fancy, skal skjære vekk veggen som er inni hølet som kommer fram når armlene er nede Då kommer den til syne Men ka e meningen her om refleksrør i hattehylle? Får eg noe bedre lyd av det? Har som dere sikekrt har funnet ut en sedan og det betyr begrenset dunk dunk i forhold til en kombi o.l

Comment

Båndpasskasse funker godt i Sedaner..Veldig god erfaring med det selv
                          VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Tenker på refleksrør i hattehyllen, altså hull i hattehyllen Har et halveis hull i hattehyllen :P Båndpass kasser bruker altfor mye plass Skal bruke bilen og :P
                            Last edited by Thomas S; 11-11-2007, 18:36.

Comment

Her er hullet jeg snakker om, skal ta en skikkelig titt på det imorgen og se kas mulighteter eg har. Slenger på noen bilde av de nylakkerte kalippene og

---------

Høytalerene skal vekk forresten Eller bygge kasse under de, nyttesløst å ha høytalere der når subben skubber de feile veien
                              Last edited by Thomas S; 11-11-2007, 18:39.

Comment

Working...
                              X