En båndpasskasse til en T1 12" trenger ikke bli så stor den, send dynabelgolfen en pm om utregning på kasse til deg så fikser han det ganske kjapt regner jeg med. Han som regna/laga båndpasskasse til meg..Funka godt i min sedan Ikke ble den så stor heller..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Thomas S: Prosjekt Galant G8
Collapse
X
-
I følge Rockfords hjemem side og Bilradiospesialisten så trenger T1 49 liter
Comment
-
Sa de ikke noe om Men det blir mest sannsynlig å putte T1`en nedi hjulbrønnen og dermed får eg et nytt problem. Kor kan eg få tak i noe å ha over den så den ikke blir kvestet av bagasje eller noe?
Comment
-
Originally posted by Thomas S View PostSa de ikke noe om Men det blir mest sannsynlig å putte T1`en nedi hjulbrønnen og dermed får eg et nytt problem. Kor kan eg få tak i noe å ha over den så den ikke blir kvestet av bagasje eller noe?VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Kor får eg tak i grill som passer T1 da? Kom på no ka båndpass var Var bassrefleks eg fikk svar på av BRS
Comment
-
Det skal eg gjør Veldig ny på dette og er mitt første prosjekt så flott eg fant dette forumet Noen som vet kor de har tepper som eg trekke alt med? Vil ikke ha det som alle andre har men noe som matcher interiøret mitt. (Se på bildet med forsterkeren)
Comment
-
www.installbay.no ta deg en titt der, de får vell tak i det meste av vinyler og trekkVW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Fant ingenting der som matcher interiøret Men dets to no at de kunne skaffe alt av mønster å slikt så vi får no se. Skal trekke om taket mitt og med svart tenkte eg og
Comment
-
du kunne jo bare spurt meg etter forummet :P har snik lest på det nå i et par mnd før jeg registrerte meg
så prosjektet er igang nå ja
Comment
-
Originally posted by Thomas S View Post
---------
Høytalerene skal vekk forresten Eller bygge kasse under de, nyttesløst å ha høytalere der når subben skubber de feile veien
hvis høytalerene skal bort så kan du jo prøve å lage bassrefleksrør under de orginale høytalerdekslene. da syns de jo ikke.
Comment
-
Tenkte på det, Mats sku egentlig hjelpe meg å lage et nytt hull men suden han aldri har tid
Comment
-
legg opp tykke kabler hele veien fra forsterker-batteri-dynamo...
og kondensator er bare spenningtap... sett heller inn ett skikkelig batteri..
og en siste ting.. ta å bygg en liten båndpasskasse med refleksrøret opp i hattehylla... det trur jeg blir bra i den ..
forresten fin bil .. har alltid synes de galantene er tøffe lykke tilLast edited by Eargasm; 14-11-2007, 15:40.Mvh Thomas Holmedal
Comment
-
Kult prosjekt! Lag stereo´n i bagasjen like rå som bilen erAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
Comment