Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thomas S: Prosjekt Galant G8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En båndpasskasse til en T1 12" trenger ikke bli så stor den, send dynabelgolfen en pm om utregning på kasse til deg så fikser han det ganske kjapt regner jeg med. Han som regna/laga båndpasskasse til meg..Funka godt i min sedan Ikke ble den så stor heller..
    VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

I følge Rockfords hjemem side og Bilradiospesialisten så trenger T1 49 liter
      www.mitsubishi-klubben.no
      Pioneer RockfordPower PhoenixGold Focal

Comment

Originally posted by Thomas S View Post
        I følge Rockfords hjemem side og Bilradiospesialisten så trenger T1 49 liter
        49L i hvilket kammer?
        VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Sa de ikke noe om Men det blir mest sannsynlig å putte T1`en nedi hjulbrønnen og dermed får eg et nytt problem. Kor kan eg få tak i noe å ha over den så den ikke blir kvestet av bagasje eller noe?

Comment

Sa de ikke noe om Men det blir mest sannsynlig å putte T1`en nedi hjulbrønnen og dermed får eg et nytt problem. Kor kan eg få tak i noe å ha over den så den ikke blir kvestet av bagasje eller noe?
            vil tro brs mente bassrefleks jeg..En båndpasskasse er en kasse bestående av 2 kammer, et kammer som elementet/magneten er i, mens det andre kammret er der subben slår inn i, med et bassrefleksrør, f.eks opp i hatthylla..Som da fungere utmerket i en sedan Trenger heller ikke å bli så veldig stor kasse..spørs egentlig hvilken type bass du er ute etter. Du kan godt bygge elementet et stykke ned i hjulbrønnen, og lage deg en baffel på topplaten som ligger i bagagerommet, med en grill oppå, langt nok fra elementet så det ikke slår i grillen under spilling.
            VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Kor får eg tak i grill som passer T1 da? Kom på no ka båndpass var Var bassrefleks eg fikk svar på av BRS

Comment

Kor får eg tak i grill som passer T1 da? Kom på no ka båndpass var Var bassrefleks eg fikk svar på av BRS
                Hør med dem du kjøpte subben av..f.eks BRS.
                VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Det skal eg gjør Veldig ny på dette og er mitt første prosjekt så flott eg fant dette forumet Noen som vet kor de har tepper som eg trekke alt med? Vil ikke ha det som alle andre har men noe som matcher interiøret mitt. (Se på bildet med forsterkeren)

Comment

www.installbay.no ta deg en titt der, de får vell tak i det meste av vinyler og trekk
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Fant ingenting der som matcher interiøret Men dets to no at de kunne skaffe alt av mønster å slikt så vi får no se. Skal trekke om taket mitt og med svart tenkte eg og

Comment

du kunne jo bare spurt meg etter forummet :P har snik lest på det nå i et par mnd før jeg registrerte meg

så prosjektet er igang nå ja

Comment

---------

Høytalerene skal vekk forresten Eller bygge kasse under de, nyttesløst å ha høytalere der når subben skubber de feile veien

hvis høytalerene skal bort så kan du jo prøve å lage bassrefleksrør under de orginale høytalerdekslene. da syns de jo ikke.
                          www.bilradiosenteret.no

Comment

Tenkte på det, Mats sku egentlig hjelpe meg å lage et nytt hull men suden han aldri har tid

Comment

legg opp tykke kabler hele veien fra forsterker-batteri-dynamo...

og kondensator er bare spenningtap... sett heller inn ett skikkelig batteri..

og en siste ting.. ta å bygg en liten båndpasskasse med refleksrøret opp i hattehylla... det trur jeg blir bra i den ..

forresten fin bil .. har alltid synes de galantene er tøffe lykke til
                              Last edited by Eargasm; 14-11-2007, 15:40.
                              Mvh Thomas Holmedal

Comment

Kult prosjekt! Lag stereo´n i bagasjen like rå som bilen er
                                Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                                Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                                Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Working...
                                X