blir vel kanskje litt "kræsj" å ha Polk Audio DB-serien, når det står MOMO på alt annet i bilen?
Men er ikke vonde å høre på Momo'en da..
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Høytaleren blir det første eg kjøper inn, så kommer det vell en egen forsterker til de håper eg.
Når RF Poweren tar kvelden blir det Polk subb og i tillegg til en Mono forsterker
Vist det plutselig begynner å vokse et pengetree i hagen blir det meste over byttet ut i MOMO serien
Da er første steg av prosjektet mitt begynt skikkelig
Fikk byttet ut mine Focal Coaxial høytalere med et pent brukt Focal 2 veis frontsett av samme modell
Sku gått an å lage kasse til høytalerene av dette tenkte eg
Gamle ledningene til diskantene må vekk
Originale diskantdeksler
Denne ble byttet ut til..
Klarte ikke helt å bestemme meg hvor eg sku plasere delefilteret men kom fram til dette tilslutt
Mangler en 2 kanals forsterker no, forløpig er de koblet opp til spilleren inntil videre
Får vell oppdatere litt da. Planene om anlegget ble sotte på vent en stund etter eg måtte bygge opp igjen bilen etter eksen smalt den ifjor. Den er nå 99% utenom en bulk i en skjerm og diverse P-bulker
Da fukten tok knekken på Cadence monoblokken i vinter så gikk til innkjøp av en PhoenixGold X200.4 ch og fikk slengt i subben igjen. Den kjører subben på stabile 400w i 2ohm på 2 kanaler som holder lenge for min del. Skal ellers kjøre frontsettet på de 2 kanalene som er til overs når eg får trukket ny signalkabel og høytalerledninger. Kan tenke med de spiller en smule bedre når de endelig får en forsterker
Ved db drag kjører eg subben på alle 4 kanaler og før ut 800rms i 2 ohm.
Har også byggen nytt gulv men skal gjøre det på nytt igjen pga eg får jo ikke opp gulvet når subben står der den står Men vurderer å bygge subben nedi hjulbrønnen eller forsterkern, sistnevnte er veldig bred så vi får måle å slikt. Litt skeptisk med tanke på varmen den produserer. Bagasjerommet må være barnevogn vennlig selv om småen klarer seg fint uten :P
Har slengt subben inn i en mindre MDS kasse med bassrefleksrør, ikke en suksee. Høres ut som den blir kvalt i den kassen hehe Skal hive den i gamle kassen igjen etter den har blitt svart Lurer også på om eg skal trekke gulvet i vinyl istedet for filt. Driten henger som bare juling i filten!
Comment