synes dette blir bra jeg, men burde bruke vanlig glass framfor plexiglass, da dette får fort riper
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 - Familiebilen
Collapse
X
-
Husk herdet glass
Kanskje gravere RE Audio i glasset og lyse det opp med led eller neonlys om du syns det ble for dølt?
Jeg syns det ble bra slik som det er nå.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
nå er det vel delte meninger om man bør bruke herdet glass el ikke. Jeg ble heller anbefalt å gå opp ett par mm og bruke vanlig glass. Mye rimligere og pulivriseres ikke hvis det skulle ryke, noe herdet glass gjør...
Men resultatet av arbeidet her ble braLast edited by Judys Bilstereo; 15-02-2011, 21:28.Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Syns dette ser både vell gjennomført og veldig kreativt ut.
Om du på død og liv må gjøre noe mer baki, så kanskje en sort folie på baksiden av glasset, som dekker over mellomrommet mellom forsterker og distribusjoneblokk. Kanskje bytte ut diodene i blokka og et par røde dioder som bakgrunnsbelysning på forsterkeren?
Alt i alt, syns jeg dette ble knalltøft!Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Veldig fint! Lenge siden det har dukket opp et ferdig prosjekt med såpass bra finish her, så dette er en inspirasjon for å få ut finger'n selv.
Jeg ville brukt vanlig glass, og lagt et lag med lys eller helt transparent film på baksiden. Da kan det knuse så mye det vil, uten at du får noe glassbiter noe sted. Sjansen for at det knuser er jo ikke størst, men greit å være sikker på at man ikke får bittesmå glassbiter overalt om det skulle skje.
Comment
-
Originally posted by stianfuruseth View PostDa er anlegget baki så og si ferdig
Mangler festebrakett for dekselet samt plexiglass foran forsterkeren.
Men jeg merker at jeg ikke er 100% fornøyd, ble det litt kjedelig kanskje? Lurer på å lage ett nytt deksel men med litt annen utskjæring, kanskje uten metallista? Noen som har noen artige ideer jeg kunne prøvd meg på? selve plasseringen av forsterker og sub vil jeg ha der de er nå vel å merke¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
dæven så mange hyggelig tilbakemeldinger tusen takk
Jeg ønsker vel å merke ikke noe MER baki der, tenkte evnt å gjøre dekselet litt mer spennende, litt annen utskjæring etc. Men kanskje å skifte belysningen på distr.blokka og forsterker til rødt? siden det er rødt lys i resten av bilen?
Et annet spørsmål, jeg har litt begrenset økonomisk sett. Men om jeg vil kjøpe noen pakker til med dempematter, hvor burde jeg evnt legge det?www.stianfuruseth.no
RE-Audio - Kenwood - Focal
Comment
-
Originally posted by stianfuruseth View Postdæven så mange hyggelig tilbakemeldinger tusen takk
Jeg ønsker vel å merke ikke noe MER baki der, tenkte evnt å gjøre dekselet litt mer spennende, litt annen utskjæring etc. Men kanskje å skifte belysningen på distr.blokka og forsterker til rødt? siden det er rødt lys i resten av bilen?
Synes dekselet er veldig fint jeg, men å skifte til rød belysning høres ut som en idé ja. Også skaffe skikkelig glass...¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Har gjort en ørliten forandring i bagasjen
Dekslet trengte festeordning, ett av festene sitter her:
Laget ett deksel for å dekke til:
På med dekselet:
og litt random bilder
Med lysene på:
Det jeg har trukket alt med er forøvring klin lik skinnpanelen på dørtrekket, setene osv. Så det passet utrolig brawww.stianfuruseth.no
RE-Audio - Kenwood - Focal
Comment
Comment