for si det her å cleeant å peeent
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 - Familiebilen
Collapse
X
-
takk igjen for så hyggelige tilbakemeldinger
Bassdal: det er ikke første gang jeg bygger, men er første gang jeg har lagt mer arbeid i finnish og hvordan kabler osv ble lagt opp. Men har bygd kun 1 gang tidligere, som var i min forrige bil. Kan finne noen bilder å legge utwww.stianfuruseth.no
RE-Audio - Kenwood - Focal
Comment
-
Får vel oppdatere litt her
Har ikke gjort veldig mye, men har dempet litt diverse steder.
Dårlig bilde, men hele taket har fått ett lag med 2mm silentcoat:
A-stolpene med 2 lag 2mm silentcoat:
Av en eller annen grunn la jeg jeg ett lag silentcoat bak dette sorte dekselet på hver side av bilen, vet ikke om det vil ha noen funksjon men var av rent blekk så følte det trengte litt demping bak seg
Bak hanskerommet har fått ett lag 2mm silentcoat:
Og i håp om å få vekk litt motorlyd, spesielt høyere turtall, prøvde jeg å dempe litt i motorrommet. Har hørt lenge at jeg hører det kommer litt motorstøy fra passasjersiden av bilen, der coupefilteret sitter, så jeg røsket det vekk å la på 1 lag 2mm silentcoat. Og dette fungerte faktisk svært bra! Så og si det meste av støy som plaget meg før ved høyere turtall ble borte, samt at jeg merker ved gasspådrag at lyden ikke drar seg inn i coupeen som før. Lurer kanskje på å sette å sånn Splen, for å få vekk enda mer støy.
Jeg la også demping litt ned i hullet der dekselet for coupefilteret sitter, for å få det enda tettere rundt nedgangen til dekselet, så det ble såpass tight at man måtte bruke ørlite makt for å dytte ned dekselet.
Har også fulldempet bagasjeromsluka med 2mm silentcoat, og begynt på bagasjen, men har ikke bilde av dette dessverre, det kommer senere når jeg får gjort merwww.stianfuruseth.no
RE-Audio - Kenwood - Focal
Comment
Comment