Bestilte meg sideskjørt i går kveld også. Fra bsbildeler. M3 design NTC skjørt. Får itte lagra bilde så får itte lagt det inn her.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bakkiz: Audi 80
Collapse
X
-
Da har jeg slått til å kjøpt basser og forsterker:P
Pioneer PRS-D1200SPL forsterker og en Pioneer TS-W3001D4 sub
Fikk et godt tilbud på installbay hamar, Så takk for det Kenneth og Anders
I jula skal jeg få lagd meg ei ny kasse å bygd litt baki:P SKAL få lagt inn bilder i jula1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
(X)1994 Opel Vectra 2.0i
(X)1990 VW passat 2.0i
Comment
-
skal si ifra åssen det blir jeg vettu. Skl begynne å lage basskasse i dag. Så får se åssen det går
Fikk å frontfangeren min på fredag Fikk sett litt på den før jeg reiste til Østerdalen. å jeg trur den blir fin:P1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
(X)1994 Opel Vectra 2.0i
(X)1990 VW passat 2.0i
Comment
-
blir dårlig med bilder her men jeg har litt updates. Har bygd kasse, rivd ut det meste baki. kassa blir da portet med porten i hatthylla. Får plater i dag så skal begynne å bygge. Skl få til noen bilder så fort som mulig.
Å på styling siden så er vinge og bakfanger på vei i posten. Frontfangeren har jeg. å sideskjørt og bakrutesenker blir sendt i dag Så da skal bilen pusses ned og lakkes oppat i førsten av februar1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
(X)1994 Opel Vectra 2.0i
(X)1990 VW passat 2.0i
Comment
-
Jeg har jo faktisk prøvd bassrefleks i audi 80, og det funker egentlig ikke så veldig bra, ikke prøvd med båndpass kasse da, men blir nok bedre trykk i allefall. jeg skal sette hele subben i hatthyllen, men det krever litt arbeid.Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Comment
-
okei:P Takk, fikk satt i porten i går. å det ble DÅRLIG. Så blir bare ei tett kasse på 24,6 liter. hadde vært artig å satt basseren i hatthylla. MEN, tåler bakruta det?1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
(X)1994 Opel Vectra 2.0i
(X)1990 VW passat 2.0i
Comment
-
Originally posted by Bakkiz View Postokei:P Takk, fikk satt i porten i går. å det ble DÅRLIG. Så blir bare ei tett kasse på 24,6 liter. hadde vært artig å satt basseren i hatthylla. MEN, tåler bakruta det?
bakruta tåler det ja, vinkler den fremover for å unngå at trykket blir liggende i bakruten..
er verre med hatthyllen, den må modifiseres ganske så krafig for å ikke riste istykker/skrangle.
kom med noen bilder av kasse osv. da, litt mere intr. å lese når det også er bilder å se på har du ikke armlen bak? kan jo kappe bak der og sette bassrefleksrøret der på en bassreflekskasse/båndpass kassePioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Comment
-
joda, det gjør vell det. men det var bra lyd med forrige kasssa mi. å det var ei billig blaupunkt kasse med MAC forsterker. Så ville da tru at dette skl dunke litt mer enn det.
Skl prøve å få ordna bilder så fort som mulig. men har itte nett hjemme skjø.
Er itte armlene bak nei. Sete ryggen er 2 delt som jeg kan ta ned. ¨
forskjell på bassrefleks og porta a?1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
(X)1994 Opel Vectra 2.0i
(X)1990 VW passat 2.0i
Comment
Comment