Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bakkiz: Audi 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bestilte meg sideskjørt i går kveld også. Fra bsbildeler. M3 design NTC skjørt. Får itte lagra bilde så får itte lagt det inn her.
    1991 Audi 80 2.0 Med Pioneer utstyr
    (X)1994 Opel Vectra 2.0i
    (X)1990 VW passat 2.0i

Comment

Da har jeg slått til å kjøpt basser og forsterker:P
      Pioneer PRS-D1200SPL forsterker og en Pioneer TS-W3001D4 sub

Fikk et godt tilbud på installbay hamar, Så takk for det Kenneth og Anders

I jula skal jeg få lagd meg ei ny kasse å bygd litt baki:P SKAL få lagt inn bilder i jula
      (X)1994 Opel Vectra 2.0i
      (X)1990 VW passat 2.0i

Comment

(X)1994 Opel Vectra 2.0i
        (X)1990 VW passat 2.0i

Comment

(X)1994 Opel Vectra 2.0i
          (X)1990 VW passat 2.0i

Comment

Sett litt på den forsterkeren der selv vil gjerne høre hva du synes om den når du har fått testet den
            Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

skal si ifra åssen det blir jeg vettu. Skl begynne å lage basskasse i dag. Så får se åssen det går

Fikk å frontfangeren min på fredag Fikk sett litt på den før jeg reiste til Østerdalen. å jeg trur den blir fin:P
              (X)1994 Opel Vectra 2.0i
              (X)1990 VW passat 2.0i

Comment

blir dårlig med bilder her men jeg har litt updates. Har bygd kasse, rivd ut det meste baki. kassa blir da portet med porten i hatthylla. Får plater i dag så skal begynne å bygge. Skl få til noen bilder så fort som mulig.

Å på styling siden så er vinge og bakfanger på vei i posten. Frontfangeren har jeg. å sideskjørt og bakrutesenker blir sendt i dag Så da skal bilen pusses ned og lakkes oppat i førsten av februar
                (X)1994 Opel Vectra 2.0i
                (X)1990 VW passat 2.0i

Comment

Port opp hatthylla og element hvor da?
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

Comment

elementet peker mot bagasjelokket.
                    (X)1994 Opel Vectra 2.0i
                    (X)1990 VW passat 2.0i

Comment

Lag heller ei båndpasskasse om du skal ha porten opp hatthylla.
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

Comment

kunne nok blitt bedre det ja. Har du itte trua på at det blir noe særlig? har itte plass til porten frampå med basseren skjø.
                        (X)1994 Opel Vectra 2.0i
                        (X)1990 VW passat 2.0i

Comment

Jeg har jo faktisk prøvd bassrefleks i audi 80, og det funker egentlig ikke så veldig bra, ikke prøvd med båndpass kasse da, men blir nok bedre trykk i allefall. jeg skal sette hele subben i hatthyllen, men det krever litt arbeid.

Comment

okei:P Takk, fikk satt i porten i går. å det ble DÅRLIG. Så blir bare ei tett kasse på 24,6 liter. hadde vært artig å satt basseren i hatthylla. MEN, tåler bakruta det?
                            (X)1994 Opel Vectra 2.0i
                            (X)1990 VW passat 2.0i

Comment

Originally posted by Bakkiz View Post
                              okei:P Takk, fikk satt i porten i går. å det ble DÅRLIG. Så blir bare ei tett kasse på 24,6 liter. hadde vært artig å satt basseren i hatthylla. MEN, tåler bakruta det?
                              lukket kasse er vel det som fungerer dårligst i sedan, har det selv nå. og var mye mere trykk med bassrefleks.. men ble strammere lyd nå da

bakruta tåler det ja, vinkler den fremover for å unngå at trykket blir liggende i bakruten..

er verre med hatthyllen, den må modifiseres ganske så krafig for å ikke riste istykker/skrangle.

kom med noen bilder av kasse osv. da, litt mere intr. å lese når det også er bilder å se på har du ikke armlen bak? kan jo kappe bak der og sette bassrefleksrøret der på en bassreflekskasse/båndpass kasse

Comment

joda, det gjør vell det. men det var bra lyd med forrige kasssa mi. å det var ei billig blaupunkt kasse med MAC forsterker. Så ville da tru at dette skl dunke litt mer enn det.

Skl prøve å få ordna bilder så fort som mulig. men har itte nett hjemme skjø.

Er itte armlene bak nei. Sete ryggen er 2 delt som jeg kan ta ned. ¨

forskjell på bassrefleks og porta a?
                                (X)1994 Opel Vectra 2.0i
                                (X)1990 VW passat 2.0i

Comment

Working...
                                X