Da har eg surra meg til å starte ett lite prosjekt i dodgen min.
Det som skal inn i den er:
1 stk Phoenix Gold Outlaw
1 stk Hifonics Brutus 2006d
2 stk Ground Zero GZUW12XII 1500W RMS 2 x 2 ohm
1 sett Ground Zero GZUC 130X 110W RMS
1 sett Ground Zero GZUC 165X 130W RMS
Hovedenhet har eg ikkje sett så mye på enda.
Er ikkje så veldig god plass fordi om det er en stor bil..
Så til bass elementa er det kjøpt inn en org tilpasset kasse på 44 liter som sitter under setene bak.
Outlaw forsterkeren har eg sveisa ei ramme i alu, og den blir plassert i bakruta.
Og den skal drive dem to komponent systema.
Brutusen blir plassert under passasjer sete.
Org så er det 6x9 tommere framme, så der har eg laget meg en overgang i mdf til 6.5".
Diskanten blir plassert på org plass framme i dashbordet.
Bak er det 5.25" org så der passer det rett i, må bare se hvor eg skal plassere diskanten.
Håper at eg får utstyret neste uke, sånn at eg har noe å henge fingrene i når en har påskefri..
Satse på at 12m2 med dempings matriell er nok til det meste, men kommer til å ta dørene først uansett.
Det som skal inn i den er:
1 stk Phoenix Gold Outlaw
1 stk Hifonics Brutus 2006d
2 stk Ground Zero GZUW12XII 1500W RMS 2 x 2 ohm
1 sett Ground Zero GZUC 130X 110W RMS
1 sett Ground Zero GZUC 165X 130W RMS
Hovedenhet har eg ikkje sett så mye på enda.
Er ikkje så veldig god plass fordi om det er en stor bil..
Så til bass elementa er det kjøpt inn en org tilpasset kasse på 44 liter som sitter under setene bak.
Outlaw forsterkeren har eg sveisa ei ramme i alu, og den blir plassert i bakruta.
Og den skal drive dem to komponent systema.
Brutusen blir plassert under passasjer sete.
Org så er det 6x9 tommere framme, så der har eg laget meg en overgang i mdf til 6.5".
Diskanten blir plassert på org plass framme i dashbordet.
Bak er det 5.25" org så der passer det rett i, må bare se hvor eg skal plassere diskanten.
Håper at eg får utstyret neste uke, sånn at eg har noe å henge fingrene i når en har påskefri..
Satse på at 12m2 med dempings matriell er nok til det meste, men kommer til å ta dørene først uansett.
Comment