men jeg mener kansje at dynamoen ikke har noe særlig godt av å surre å gå uten å levere noe.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lasse"s renault express;)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by Øivind Sandvik View Poster ikke helt sikker her men,, værtfall har den ikke godt av å bli dratt i rundt uten at man har et batteri kopla til, diodebrua kan få det hardt da. men rett meg gjerne her,, er jo like grejt at den har fått magnetiseringa med en gang motoren begynner å dra rundtLasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
-
Originally posted by petteraldo View Posthvorfor bryter på det i det hele tatt? :SLasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
-
Originally posted by Talaboy View PostEr ingen spesiel grunn men var enklere og bare trekke en ledning inn i kupeen enn og drive og fikle med de gamle råttne ledningene framme i det trange motorrommet.ikke for å være sur eller noe sånt Men vil helst ikke ha hele tråden full av innlegg om den jævla bryteren.Er ett fett om det er sånn eller sånn,virker på samme måte uansetthehe
Men har du starta på bygginga? Skal du bruke hele bagasjerommet eller lasteplassen på den bilen som kasse?
Comment
-
Originally posted by m4sta View PostBryter ?
Men har du starta på bygginga? Skal du bruke hele bagasjerommet eller lasteplassen på den bilen som kasse?
kassa kommer til og ta ca 80% av bagasjerommet og resten blir til batterier og forsterkereLasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
-
Da har jeg fått gjort en del på bilen igjen
Har dempet tak vegger og dører.(silent coat matter fra installbay)
Har også dempet endel med byggeskumer ikke mye skrangling i bilen lenger nå.
Diskantene er montert
Nå som dørene er dempet kan jeg endelig montere dørsidene
Og slik ble detda er det bare og gjøre ferdig andre siden i morgen.
Har endelig fått alle subbene inn i hus,ett ganske så vakkert syn syns jeg
Lasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
Comment