Håper jeg kan få hørt detta en dag når det er ferdig
Skal prøvedriver og spiller inn de to jeg hadde fra før siden de er helt nye.Prøvelytt må vi få ordna,men når jeg er ferdig har jeg ingen anelse om.er ett langtidsprosjekt så driver i ett veldig behagelig tempo
Skal prøvedriver og spiller inn de to jeg hadde fra før siden de er helt nye.Prøvelytt må vi få ordna,men når jeg er ferdig har jeg ingen anelse om.er ett langtidsprosjekt så driver i ett veldig behagelig tempo
åja. jaja må få prøve lyttet værtfall :P Bygginga mi er i full gang så er ikke lenge til det blir liv inni bilen min
Nå burde du ha hvertfall starta på kassa ! Hvis ikke så er du den lateste byggeren på hele forumet :P
Er ikke det at jeg er lat,men har rett og slett ikke råd til plater akkurat nå.må vente til jeg får lønningMen har drivi og dempa bilen enda mer i det siste også driver jeg og bygger nye dørsider i en annen bil jeg har
Da har jeg ENDELIG begynt på kassa
Noen bilder.
Her skjer det)
Musikk til arbeidet må man jo ha.hehe
Platene ferdig kappet
Skal skru den sammen i kveld
Skjedd litt mer i kveld.
har begynt og skru sammen noen deler
Baffel klar til og freses
og etter og ha frest ut 12 hull(trippel baffel)Ser man ut som ett spøkelse.skulle brukt støvmaske men hadde ikke.
Godt og være svett og få flis over svetten,ser ut som en magnet full av stålspon
Baffel ferdig frest og limt sammen
Baffel montert
Denna kassa er DIGER!!tar omtrent halve garasjen
Fortsetter i morgen.
Litt oppdateringer fra i dag.
kassa begynner og ta form
sparkla over skruehullene på baffelen
Sparkler og pusser på porten
porten er montert og sparkla og pussa ned og montert topplata
Rakk også og begynne og montere litt avstivning i kassa
montert 6000k bixenon
Comment