dette ser morro ut ! bare ikke vær grådig med avstivere!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lasse"s renault express;)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Artig prosjekt ja Blir vel flere sånne biler neste årOle Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
Ser heftig ut!
Et par tips
Den avrundingen på kortsiden av porten, skal den gå innover ved munning?
Og ellers bør du ha en del mer avrunding enn det du har på disse bildeneJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostSer heftig ut!
Et par tips
Den avrundingen på kortsiden av porten, skal den gå innover ved munning?
Og ellers bør du ha en del mer avrunding enn det du har på disse bildeneLasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
-
Driver og skal ha kassa inn i bilen og det er litt av ett mareritt,er typisk meg og alltid lage det slik at det er bare mm i margin i alle retninger.måtte skjære ut litt i åpningen i bilen siden det var en slags bjelke som gikk tvers over der som jeg hadde glemt og ta med i regnestykket.Lasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
-
Bilde av forborring av skruehull til elementene
ett bilde sier mer enn tusen ord hehe
På det bildet der satt den helt fast så da måtte jeg finne ut en lur måte og få den inn på,og da ble det slik
http://www.youtube.com/watch?v=Cy7z78qlHUE
http://www.youtube.com/watch?v=LoKIE...el_video_title
Bilde av kassa inne i bilen
Lasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
-
Muligens et skudd i blinde, men det jeg tror Hifonic mente med mer avrunding var følgende:
Nr. 1 er porten din pr. i dag, nr. 2 er porten slik Hifonic mente du burde avrunde:
Hifonic: slett posten om den er helt på villspor2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by J.T. View PostMuligens et skudd i blinde, men det jeg tror Hifonic mente med mer avrunding var følgende:
Nr. 1 er porten din pr. i dag, nr. 2 er porten slik Hifonic mente du burde avrunde:
Hifonic: slett posten om den er helt på villsporLasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
-
Det jeg lurer på er hvorfor du har satt på et plastrør når du skal pusse det bort?
På det bildet jeg merka så blir portmunningen mindre pga røret for så og "runde av".
Hvor stort portareal har du i kassa?Jonas Tautra
Comment
-
Tips til portavrunding er å lime på litt ekstra material der du skal ha avrundingen. Da tenker jeg bak platene som er der nå så du ikke pusser deg gjennom platene. Og biltema rasprondell til å forme avrunding med http://www.biltema.no/no/Verktoy/Skj...e/Rasprondell/.
Bare start avrundinga godt inne i porten og la den få en bue som har stor radius. Minst 15cm. Den tegninga JT hadde er et fint utgangspunkt
Ellers så hørtes 1300cm2 port nesten litt lite ut, men ser ikke ut som du har plass til så mye mer?Jonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostTips til portavrunding er å lime på litt ekstra material der du skal ha avrundingen. Da tenker jeg bak platene som er der nå så du ikke pusser deg gjennom platene. Og biltema rasprondell til å forme avrunding med http://www.biltema.no/no/Verktoy/Skj...e/Rasprondell/.
Bare start avrundinga godt inne i porten og la den få en bue som har stor radius. Minst 15cm. Den tegninga JT hadde er et fint utgangspunkt
Ellers så hørtes 1300cm2 port nesten litt lite ut, men ser ikke ut som du har plass til så mye mer?Lasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
-
Har vært litt dårlig med oppdateringer her i det siste på grunn av kluss med nettet.
Slik ser det ut inne i bilen
Har fått montert to av elementene,skal ta de to siste når jeg får med meg noen til og hjelpe.er litt av ett slit og drive med alene
Har montert batteriene og 4 kanalerene
Har bestilt sikringsholdere og sikringer fra hop audio,men er selvfølgelig forsinket på grunn av rot fra posten
Ganske baktung hehe
Lasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
Comment