Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lasse"s renault express;)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• litt OT her, men hvordan ser biltilsynet på det med xenon som er ettermontert?
    Hadde noen ideer selv.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

Comment

• Kommer an på hvor de er montert og i hvilke lamper..
      Skal man montere xenon i hovedlamper(nærlys) så SKAL det være lamper som er godkjent for xenon + at det skal være selvnivellerende lykter...
      I fjernlys er jeg ikke sikker på hvor nøye de er på dette, og i tåkelys/spredere har jeg ikke vært borti noen som har fått bemerkninger på det enda..
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Originally posted by B2 Audio View Post
        litt OT her, men hvordan ser biltilsynet på det med xenon som er ettermontert?
        Hadde noen ideer selv.
        Du blir ikke særlig populær hos biltilsynet med ettermontert xenon,men har selv kjørt med xenon i mange år og aldri hatt noe problemer med det.og lyset er ikke sammenlignbart med vanlig halogen.
        Lasse Bass Tala
        Proud to be LOUD!!!

Comment

• Originally posted by J.T. View Post
          Ny prosjekttråd laget!

Enkelt og greit, vi moderatorer kan hvis vi vil!
          Takker og bukker
          Lasse Bass Tala
          Proud to be LOUD!!!

Comment

• jeg har ettermontert 55w xenon i både nær og fjernlys, uten at jeg har fått bemerkninger på dette.
            Per Kristian Parken
            BMW e39 528IAT

Comment

• Jeg ble tatt i politikontroll med en venn sin bil med ettermontert xenon, og fikk bot på 2000kr på stedet, og at bilen må på visning til biltilsynet..
              tørr ikke montere selv nå nei..

Har du blitt stoppet før da ?

Comment

• Originally posted by lyd View Post
                Jeg ble tatt i politikontroll med en venn sin bil med ettermontert xenon, og fikk bot på 2000kr på stedet, og at bilen må på visning til biltilsynet..
                tørr ikke montere selv nå nei..

Har du blitt stoppet før da ?
                dette med xenon er lov i fjernlys.
                mn på nærlys så må man ha automatisk høydejustering og spylere på lyktene fram for å få det godkjent.
                de er mer påpass med det på eldre biler som ikke ble levert med det.
                mn nye biler tenker de ikke så mye om det(viss du ikke prøver å bli stoppet, med blue/green/pink farge).
                // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                Mvh
                Rune Kvaal

Comment

• har blitt stoppet ja men de sa ikke noe på det:-) men jeg var nok bare heldig
                  Per Kristian Parken
                  BMW e39 528IAT

Comment

• bilen er destruert så blir aldri noen flere oppdateringer her.Tråden kan bare stenges.
                    Lasse Bass Tala
                    Proud to be LOUD!!!

Comment

• Og stengt ble den!
                      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Working...
                      X