Driver fortiden og bygger annlegg i min BMW 520i e39 96mod, planen var og holde den clean og pen innvendig. Alt av høytalere vil bli skjult så godt som mulig. Skal ha inn 3*b2 ac12 som skal drives av en Incriminator audio 40.1 evt linke 2 stk om det trengs. Økonomien er dårlig fortiden så ting vil ta litt tid ettersom det fortsatt er endel som må kjøpes inn.
Nåværende oppsett:
Kenwood dnx 7200 hoved enhet
Alpine pxa h650 lyd prossesor
Boschman 6 kanaler
ukjent monoblokk 1500w max@2ohm
Helix deep blue 2*12" i lukket i kasse
Stinger spv44 batteri
Pioneer ts-e130ci frontsett
Ting jeg har liggende:
10" Pioneer coaxer som jeg tenkte sette i hatte hylle
5,25" Pioneer coaxer jeg tenkte sette i orginal høytaler plassering i hattehylle.
Mchammer 4*375w
3* B2 ac12
Planer:
Incriminator Audio 40.1
nytt 3veis frontsett, frister litt og prøve tang band
Zed audio Leviathan
Alpine hovedenhet MÅ være 2 din med navi og lyd prossesor med 4 veis aktiv deling som kan styres fra hovedenhet
Ønsker gjerne tips til utstyr og montering
Slenger ut litt info om bilen ellers.
Det er da en 96 mod BMW 520i e39 cosmos svart, med over 262 på tellern når jeg kjøpte den. Importert fra tyskland i slutten av 99. I norge har den hatt to voksne eiere og kun gått i gjøvik. Fram til jeg kjøpte den i mai 2010. Meget god service historikk på bilen. Har hatt lappen siden Juli 2010 og klart og fått over 305 på tellern, bare litt glad i å kjøre. Skulle gjerne kjørt mye mer, men de fine bensin prisene setter en stopper og seksern er GLAD i bensin. Sent i Høst klarte jeg havne en tur uti grøfta og brekke en bærarm, bøye kaster stag, endeledd, flerre opp en del av kanalen, bulke bakskjermen godt, knuse baklykt, masse plastikk under gikk fløyten og 2 dekk. Tok også liv av clutchen et par uker før smellen. Og i vinter har den fått merke nok av brøytekanter, heldigvis bare fangeren som gikk som var delvis ødelagt fra før. Nå er stereo bygging og oppussing i full gang. MYYYE og ta fatt i.
Utstyr:
2*elvinduer
elektrisk tak luke
2 delt klima
multifunksjons ratt
Har:
18*8,5" og 18*10" momo felger
17"'8,5" felger av ukjent slag
Simons bakpotte
Planer:
Bytte kanal, rette baksjerm
hel lakkering, sort eller hvit med sort tak og litt sorte detaljer
Kerscher kline fangere og skjørter eller m-tech
øyelokk
m5 list på bagasje luke
angel eyes
xenon
coilovers, ikke helt bestemt meg for hva enda
power flex foringer hele veien
justerbare demper lager foran
tårnstag foran og bak
justerebare foringer i bærearmer bak om dette er og oppdrive
shortshift
sort sportskinn stoler eleketriske
m-tech ratt
mulig et "billig" turbo oppsett, men frister fælt og bygge om til 540 eller m5, orginal 2l går iallefall altfor dårlig
kommer bilder med mer etterhvert
Nåværende oppsett:
Kenwood dnx 7200 hoved enhet
Alpine pxa h650 lyd prossesor
Boschman 6 kanaler
ukjent monoblokk 1500w max@2ohm
Helix deep blue 2*12" i lukket i kasse
Stinger spv44 batteri
Pioneer ts-e130ci frontsett
Ting jeg har liggende:
10" Pioneer coaxer som jeg tenkte sette i hatte hylle
5,25" Pioneer coaxer jeg tenkte sette i orginal høytaler plassering i hattehylle.
Mchammer 4*375w
3* B2 ac12
Planer:
Incriminator Audio 40.1
nytt 3veis frontsett, frister litt og prøve tang band
Zed audio Leviathan
Alpine hovedenhet MÅ være 2 din med navi og lyd prossesor med 4 veis aktiv deling som kan styres fra hovedenhet
Ønsker gjerne tips til utstyr og montering
Slenger ut litt info om bilen ellers.
Det er da en 96 mod BMW 520i e39 cosmos svart, med over 262 på tellern når jeg kjøpte den. Importert fra tyskland i slutten av 99. I norge har den hatt to voksne eiere og kun gått i gjøvik. Fram til jeg kjøpte den i mai 2010. Meget god service historikk på bilen. Har hatt lappen siden Juli 2010 og klart og fått over 305 på tellern, bare litt glad i å kjøre. Skulle gjerne kjørt mye mer, men de fine bensin prisene setter en stopper og seksern er GLAD i bensin. Sent i Høst klarte jeg havne en tur uti grøfta og brekke en bærarm, bøye kaster stag, endeledd, flerre opp en del av kanalen, bulke bakskjermen godt, knuse baklykt, masse plastikk under gikk fløyten og 2 dekk. Tok også liv av clutchen et par uker før smellen. Og i vinter har den fått merke nok av brøytekanter, heldigvis bare fangeren som gikk som var delvis ødelagt fra før. Nå er stereo bygging og oppussing i full gang. MYYYE og ta fatt i.
Utstyr:
2*elvinduer
elektrisk tak luke
2 delt klima
multifunksjons ratt
Har:
18*8,5" og 18*10" momo felger
17"'8,5" felger av ukjent slag
Simons bakpotte
Planer:
Bytte kanal, rette baksjerm
hel lakkering, sort eller hvit med sort tak og litt sorte detaljer
Kerscher kline fangere og skjørter eller m-tech
øyelokk
m5 list på bagasje luke
angel eyes
xenon
coilovers, ikke helt bestemt meg for hva enda
power flex foringer hele veien
justerbare demper lager foran
tårnstag foran og bak
justerebare foringer i bærearmer bak om dette er og oppdrive
shortshift
sort sportskinn stoler eleketriske
m-tech ratt
mulig et "billig" turbo oppsett, men frister fælt og bygge om til 540 eller m5, orginal 2l går iallefall altfor dårlig
kommer bilder med mer etterhvert
Comment