Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4 B5 Sedan Breite Version,Zapco,Pioneer!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Om du referer til støtfangeren bak på bilen min,når du snakker om plastsveising,så har det seg sånn at disse fangerne er laget i PUR og om du vet litt om plast så lar det seg ikke sveise.Den fordamper bare når den kommer i kontakt med sterk varme men jeg har en løsning på det.

Comment

Hvilke Zapco-forsterkere har du? Kunne tenkt meg slike, men vet ikke om dem er bra!

Comment

jaha drittplast
        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Originally posted by gbraen View Post
          Hvilke Zapco-forsterkere har du? Kunne tenkt meg slike, men vet ikke om dem er bra!
          De heter I-force og er fra den minste serien til Zapco,men de er meget bra,det er nå min mening,driver fletta av anlegget mitt affal!Skal forsjåvidt bytte ut hele anlegget mitt,mot Pioneer PRS nå framover

Comment

Bra du har kommet deg i stereo mekkinga mads
            Focal
            Mosconi
            Pioneer

Comment

Da va sportsinteriøret mitt solgt,så da er det å fortsette med custom-løsninger.Litt short på penger for øyeblikket,har en tur til Las Vegas som skal finansieres aller først
              Så får jeg se hva jeg finner der borte,kansje bruke litt penger der

Comment

Da er jeg igang med selve stereon.....slik ser det ut så langt

Som dere ser så er det MYE igjen før jeg er ferdig med dette,men til gjengjeld så har jeg noen måneder på meg

Comment

det her blir smooth! Er kassene ferdig eller ? støpt ?

Comment

Nei kassene er ikke ferdi støpt.....begynner med det i neste uke.....

Comment

kommer åver med en kasse pils
                      Focal
                      Mosconi
                      Pioneer

Comment

En smule stilig

Comment

Ja da er det blitt støpt litt av hvert her har desverre ikke rukket å ta bilder.Men er i full gang med formen til bagasjerommet,subbkassen har måtte la seg vente littt,pga prioriteringen av formen.Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det for å fu ut formen,men det finner jeg sikkert ut av
                          Oppdaterer med bilder over nyttår,antar jeg,om det ikke blir før!

Comment

nice! dette prosjektet er rett å slett gromt :P når satser du på å ha den ferdig egentlig ? hvordan står resten av bilen nå?
                            Audi A4 1.8t avant selges http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1831376

Comment

Slik ser fronten utskal ta noen bilder av resten av bilen,så får dere en update på den også!Håper å ha bilen ferdig til våren,men regner ikke med å komme meg på Gatebil Vålerbanen.

Comment

Meget Pent
                                Ken André Høgden
                                www.powersound.no
                                CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
                                !!Nettshoppen Powersound!!

Comment

Working...
                                X