Om du referer til støtfangeren bak på bilen min,når du snakker om plastsveising,så har det seg sånn at disse fangerne er laget i PUR og om du vet litt om plast så lar det seg ikke sveise.Den fordamper bare når den kommer i kontakt med sterk varme men jeg har en løsning på det.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 B5 Sedan Breite Version,Zapco,Pioneer!
Collapse
X
-
Originally posted by gbraen View PostHvilke Zapco-forsterkere har du? Kunne tenkt meg slike, men vet ikke om dem er bra!
Comment
-
Da va sportsinteriøret mitt solgt,så da er det å fortsette med custom-løsninger.Litt short på penger for øyeblikket,har en tur til Las Vegas som skal finansieres aller først
Så får jeg se hva jeg finner der borte,kansje bruke litt penger der
Comment
-
Ja da er det blitt støpt litt av hvert her har desverre ikke rukket å ta bilder.Men er i full gang med formen til bagasjerommet,subbkassen har måtte la seg vente littt,pga prioriteringen av formen.Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det for å fu ut formen,men det finner jeg sikkert ut av
Oppdaterer med bilder over nyttår,antar jeg,om det ikke blir før!
Comment
-
nice! dette prosjektet er rett å slett gromt :P når satser du på å ha den ferdig egentlig ? hvordan står resten av bilen nå?Audi A4 1.8t avant selges http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1831376
Comment
-
Meget PentKen André Høgden
www.powersound.no
CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
!!Nettshoppen Powersound!!
Comment
Comment