Originally posted by Sleepy95
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2 stk 18" vegg i volvo 245
Collapse
X
-
Frekk kabelbru i motorrommet ;D Hva er den lagd av?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by brorendin View PostSå det var deg ja =P var det e trodde for har vært inne sett på prosjektet ditt au se :P ville sett på det men så deg ikke igjen ..Kicker - B² audio - Stinger - STP vibroplast - LIB - Hertz - Volvo 240 GLE
Comment
-
GROMT!!!
Dette blir RÅTTRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by brorendin View PostHær kommer det diverse snax.. cd spiller - equlizer - volt metere - dimmere å brytere til led lys å bass remote
Kassa til batteriene er snart ferdig venter på kobber skinner.
Veggen er straks ferdig ^^
Lasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
-
Originally posted by bassdal View PostLIKER! stå på! klar til rudskogen?
Hadde demo i stad å d spilte noe så jævelig.. MEEEEN, plutselig kom det skjærelyd av diskantene åsså kuttet bassen nesten heilt ut.. å d lukter noe sykt svidd a blokkene.. men de lyser ikke protect å d kommer litt bass.. what to doo ?
Comment
-
Ta en tur til RoBoX eller meg, så kan vi sikkert få målt litt, kan jo være noen spoler som er ferdige.
Gå til www.lydtrykk.no klikk på Chat så får du tak i meg og endel andre bilstereofolk hvertfall
Comment
-
Originally posted by dB drag Norge View PostTa en tur til RoBoX eller meg, så kan vi sikkert få målt litt, kan jo være noen spoler som er ferdige.
Gå til www.lydtrykk.no klikk på Chat så får du tak i meg og endel andre bilstereofolk hvertfall
mob: 90 13 71 16
Comment
-
Originally posted by brorendin View PostJa skal da være klar til rudskogen
Hadde demo i stad å d spilte noe så jævelig.. MEEEEN, plutselig kom det skjærelyd av diskantene åsså kuttet bassen nesten heilt ut.. å d lukter noe sykt svidd a blokkene.. men de lyser ikke protect å d kommer litt bass.. what to doo ?
Siden lyden kom i diskantene også, er det i alle fall noe som har røket på strømforsyningssiden, altså et sted felles FØR alle forsterkerne, ELLER i strømforsyningen til en eller flere av dem. Tipper jeg. :P
Håper det er en bagatell! Tøft bygg!
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostHar du målt spenningen inn på alle forsterkerne dine (altså med voltmeter mellom tilkoblingene for + og -), både før og etter de er slått på.
Siden lyden kom i diskantene også, er det i alle fall noe som har røket på strømforsyningssiden, altså et sted felles FØR alle forsterkerne, ELLER i strømforsyningen til en eller flere av dem. Tipper jeg. :P
Håper det er en bagatell! Tøft bygg!
Comment
-
fikk en liten demo av dette anlegge i går! og satan det trykker trykker sykt bra bare med en amp ser talaboy har satt ned prisen på den ampen han selger, løp og kjøp Kris hehe!bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment
Comment