Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 stk 18" vegg i volvo 245

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sleepy95 View Post
    Heisann
    Må bare si at du har en utrolig flott 245
    Og kjempe stilig prosjekt!

Vett ikke om du så meg, men jeg kjørte forbi deg i Tvedestrand, under treffet i helga ??

Sleepy95
    Så det var deg ja =P var det e trodde for har vært inne sett på prosjektet ditt au se :P ville sett på det men så deg ikke igjen ..

Comment

Frekk kabelbru i motorrommet ;D Hva er den lagd av?
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by brorendin View Post
        Så det var deg ja =P var det e trodde for har vært inne sett på prosjektet ditt au se :P ville sett på det men så deg ikke igjen ..
        Hehe, Jeg så bare en rød volvo og tenkte med en gang, at det var deg
        Kicker - B² audio - Stinger - STP vibroplast - LIB - Hertz - Volvo 240 GLE

Comment

Originally posted by ugn View Post
          Frekk kabelbru i motorrommet ;D Hva er den lagd av?
          Den er laget av en stål plate 1,5 - 2 mm ca

Comment

Hær kommer det diverse snax.. cd spiller - equlizer - volt metere - dimmere å brytere til led lys å bass remote

Kassa til batteriene er snart ferdig venter på kobber skinner.

Veggen er straks ferdig ^^

Comment

GROMT!!!
              Dette blir RÅTT
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Forresten.. jeg har/hadde ikke noe stereo i den, under treffet
                Må ha nye bakfjører først :P
                Kicker - B² audio - Stinger - STP vibroplast - LIB - Hertz - Volvo 240 GLE

Comment

Hær kommer det diverse snax.. cd spiller - equlizer - volt metere - dimmere å brytere til led lys å bass remote

Kassa til batteriene er snart ferdig venter på kobber skinner.

Veggen er straks ferdig ^^
                  Går litt kjappere med deg enn det gjør med meghehe
                  Lasse Bass Tala
                  Proud to be LOUD!!!

Comment

LIKER! stå på! klar til rudskogen?

Comment

Originally posted by bassdal View Post
                      LIKER! stå på! klar til rudskogen?
                      Ja skal da være klar til rudskogen

Hadde demo i stad å d spilte noe så jævelig.. MEEEEN, plutselig kom det skjærelyd av diskantene åsså kuttet bassen nesten heilt ut.. å d lukter noe sykt svidd a blokkene.. men de lyser ikke protect å d kommer litt bass.. what to doo ?

Comment

Ta en tur til RoBoX eller meg, så kan vi sikkert få målt litt, kan jo være noen spoler som er ferdige.

Gå til www.lydtrykk.no klikk på Chat så får du tak i meg og endel andre bilstereofolk hvertfall
                        www.lydtrykk.no
                        Facebook

Comment

Originally posted by dB drag Norge View Post
                          Ta en tur til RoBoX eller meg, så kan vi sikkert få målt litt, kan jo være noen spoler som er ferdige.

Gå til www.lydtrykk.no klikk på Chat så får du tak i meg og endel andre bilstereofolk hvertfall
                          catten dær inne funket ikke :P å du / dere holder til henne da ?

mob: 90 13 71 16

Comment

Ja skal da være klar til rudskogen

Hadde demo i stad å d spilte noe så jævelig.. MEEEEN, plutselig kom det skjærelyd av diskantene åsså kuttet bassen nesten heilt ut.. å d lukter noe sykt svidd a blokkene.. men de lyser ikke protect å d kommer litt bass.. what to doo ?
                            Har du målt spenningen inn på alle forsterkerne dine (altså med voltmeter mellom tilkoblingene for + og -), både før og etter de er slått på.

Siden lyden kom i diskantene også, er det i alle fall noe som har røket på strømforsyningssiden, altså et sted felles FØR alle forsterkerne, ELLER i strømforsyningen til en eller flere av dem. Tipper jeg. :P

Håper det er en bagatell! Tøft bygg!

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
                              Har du målt spenningen inn på alle forsterkerne dine (altså med voltmeter mellom tilkoblingene for + og -), både før og etter de er slått på.

Siden lyden kom i diskantene også, er det i alle fall noe som har røket på strømforsyningssiden, altså et sted felles FØR alle forsterkerne, ELLER i strømforsyningen til en eller flere av dem. Tipper jeg. :P

Håper det er en bagatell! Tøft bygg!
                              Er ikke ferdig med å bygge så diskanten har jeg bare på spilleren forløpig.. har fått testet litt nå.. er den ene blokka som er ødelagt så kjører bare på den ene nå.. ste faren min skal se på den som er ødelagt når han har tid så får håpe mi finner uta det

Comment

fikk en liten demo av dette anlegge i går! og satan det trykker trykker sykt bra bare med en amp ser talaboy har satt ned prisen på den ampen han selger, løp og kjøp Kris hehe!
                                bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

Working...
                                X