Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Passat 3B prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VW Passat 3B prosjekt

Da starter jeg en tråd her jeg også.
    Planen min er å sette inn en dd2515 sub, men den blir ikke kjøpt før i starten av juli.

I mellomtiden skal jeg lage kasse,lage gulv og sette inn et nytt komposett framme.(Focal 130VB)
    Det som står i bilen nå er en Cerwin vega vmaks 12.4 sub sammen med en zachry 1500d forsterker.

Bilder av bilen ogsånn kommer senere i kveld

Ta mange bilder Er det stasjonsvogn eller sedan?

Comment

Originally posted by m4sta View Post
      Ta mange bilder Er det stasjonsvogn eller sedan?
      Det er en stasjonsvogn ja 1998modell

Comment

her kommer det da noen bilder av hva som befinner seg i bilen nå og hvordan bilen ser ut på utsiden

Det var bildene for nå, nå skal jeg ut å koble opp de 2 lysene ved siden av forsterkeren til en bryter og sette den ved siden av cdspilleren. Kommer nok noen flere bilder i kveld.
        Attached Files

Comment

Da har jeg endelig kobla de lysa til en bryter ved dashen, brukte utrolige 3 timer på det, kan ikke skjønne hvor tiden gikk :P. I morgen blir det ikke gjort noe med bilen pga jobb etter skolen. Men på onsdag skal jeg se om jeg får laget noen ringer til å heve høytalerne i døren med, men trenger først ög få ut de orginale, noen som vet åssen skruer det er?

komposettet kommer denne uken, så det blir antagelig montert til helgen
          Last edited by turbopeder; 09-05-2011, 22:13.

Comment

Originally posted by turbopeder View Post
            Da har jeg endelig kobla de lysa til en bryter ved dashen, brukte utrolige 3 timer på det, kan ikke skjønne hvor tiden gikk :P. I morgen blir det ikke gjort noe med bilen pga jobb etter skolen. Men på onsdag skal jeg se om jeg får laget noen ringer til å heve høytalerne i døren med, men trenger først ög få ut de orginale, noen som vet åssen skruer det er?

komposettet kommer denne uken, så det blir antagelig montert til helgen

Er popnagler så du må borre ut hele driten ! eneste måten å få ut det. Si ifra hvis du trenger mer hjelp Har gjort det selv på min bil vett
            jeg måtte bruke 2x 16mm mdf ringer for å få i dynabel settet den er ca 8 cm i dybden

Alt under det tokk i vinduet

Comment

Jeg har jo tenkt til å lage kasse til en digital designs DD2515 også.
              Har laget en skisse over hvordan den kan se ut. Den er 1m bred, 44cm høy, 30cm dyp på toppen og 45cm dyp i bunn. Legger ved et dårlig bilde av den (laget i google sketchup) Har tenkt å bruke 22mm tykke sponplater og dobbel i baffelen.

Hva synes dere om den, kommer den til å bli bra til den subben?
              Attached Files

Comment

Da har jeg fått litt stæsj fra judysbilstereo.no og har fått felt inn diskantene

Imorgen har jeg tenkt å begynne på gulvet som jeg skal ha baki, og satser på å blir ferdig med, eller så skal jeg sette inn høytalerne og få ut de gamle. Slenger ved noen bilder av det
                Attached Files

Comment

Da har jeg fått inn komposettet men når jeg fikk alt på plass og sånn, så virka plutselig ikke vindusheisbryterne, ingen vinduer gikk opp :O fikk heller ikke vrid på sidespeila.

Noen som aner hva det kan være?? trenger virkelig hjelp til dette når det begynner å bli varme dager!

Comment

Kabelgjennomføring ut i dør. Der var synderen i mitt tilfelle når jeg opplevde noe lignende.
                    Bmw e34 520:
                    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

Originally posted by tofter View Post
                      Kabelgjennomføring ut i dør. Der var synderen i mitt tilfelle når jeg opplevde noe lignende.
                      Hva mener du med det? at det var en/flere ledninger som ble ødelagt igjennom der?

Comment

Nei, dårlig kontakt. Hvis ikke bilen din bare har slik belg hvor kablene går gjennom da.
                        Bmw e34 520:
                        Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

Originally posted by tofter View Post
                          Nei, dårlig kontakt. Hvis ikke bilen din bare har slik belg hvor kablene går gjennom da.
                          Den har sånn gjenomgangs sted ja

Comment

Bagasjebygginga fortsatte jeg med i dag og fikk laget gulvet og "ramma" til forsterkerene, og ble ganske fornøyd med åssen det ble. Det er jo første gang jeg gjør noe sånt.

Kom gjerne med kommentarer, positivt eller negativt, samma det

Bildene under er fra idag av bygginga, holdt på i ca 7 timer :P og dyra følger med
                            Attached Files

Comment

Og jeg løste problemet med elektronikken i dørene var bare en sikring

Comment

Working...
                              X