Fått litt saker og ting fra Hop Audio i dag, så da blir det å legge opp ny strømkabel snart
Har også bestemt meg for 4 tang band 6" midbass sammen med en Audio-System MX 75.4.
Så får jeg den nye subben snart, legger ut bilder når jeg får den
Fikk subben i dag også, legger ved noen bilder av den.
Neste på programmet blir å lage kasse og få ferdig diskanthusene, så skal jeg lage ferdig dørene, men det tror jeg kommer til å ta litt tid. Det spørs litt på hvor mye jobbing det blir framover, men jeg skal prøve og få det ferdig i midten av juli
Her er bilder av sub og diskanthus som er under pussing
Da har jeg fått begynt litt på dørpanelene, fått skjært ut hull på begge, og lagt på fleece på baksiden og lagt over glassfiber og polyester, men trenger mer polyester. Så da blir det en ny tur til biltema i morra.
Får prøve og lage ringene til høyttalerne i morra også. Så jeg får se hvor langt jeg kommer med dem i morgen.
Slenger ut bilder i morra av hva som er gjort de siste dagene
Satt inn ny spiller, laget kasse til subben, fått inn batteri og diverse og kjøpt ny monoblokk som kommer i morra
Kassen satt jeg sammen i går sammen med en kamerat. fikk desverre ikke tatt bilder av byggingen, men har bilder av den er ferdig men ikke trekt enda. det skal gjøres i løpet av uka kanskje.
Neste som skal bli gjort er lage ramme til batteri og legge opp ny 53mm2 kabel fra batteriet front til batteriet bak.
Slenger ved noen bilder Og morsomt med kommentarer
Comment