Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Passat 3B prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nils View Post
    Du... den kassa di... er den festet i bilen på noen måte?
    Ikke enda, skal først feste gulvet ordentlig, også kan jeg feste kasse i gulvet. Men må først få dempa bak :P

Comment

Fått gjort et par småting nå på dagen før jeg skal på jobb, ikke store greine, men det er noe som må bli gjort :P
      Lagt opp ny jording på batteriet foran og lage noen rammer rundt batteriet som skal baki. Neste som skal bli gjort er å lage en treramme rundt batteriet og legge opp ny 53mm2 kabel bak til batteriet.
      Nå blir det nok ikke gjort så veldig mye før til mandag, pga av jobb.

Så følg med
      Attached Files

Comment

Tenkte også å legge ny kabel fra batteri til dynamo, noen som vet hvordan jeg skal komme til?

Om jeg må skru den ut og da evt ta vekk fronten, vil helst ikke gjøre så mye. Den er veldig vankelig og komme til.

Så det hadde vært flott med noen tips fra dere der ute som kanskje vet om noen triks og slikt?

Comment

Husk å skrap vekk all fargen fra jordingspunktet da, ser ikke ut som du har gjort det. Sandpair that shit !

du får ta og si ifra åssen volten blir ved å kjøre to forskjellige batterier sammen over lengere periode.

Angående dynamo " the big three " oppgraderinga så sliter jeg akkurat med det samme, tror man må nok ta ut dynamoen for så å feste kabelen og sette tilbake igjen.. -
          Last edited by m4sta; 30-06-2011, 23:12.

Comment

Da har jeg bestemt meg for og avslutte dette prosjektet en stund...
            pga pengemangel
            Jeg skal da selge det utstyret jeg har i bagasjen nå, altså forsterker,batteri,kasse og sub.

Så vis noen er inntresert, send en pm.

Skal heller sette inn noe mindre, tenkte en 12" som har god lydkvalitet.
            Også en monoforsterker, så om noen har noe liggende, så si ifra

Comment

triist å leste, så ut som ett bassmonster den kassa med det elementet håpe fu får litt mer penger ettervhert og kan forstette
              Ford Focus
              B2 Audio CC15
              B2 Audio Mono v4

Comment

Da skal det skje litt her igjen

Plan:

Få en "proff" person til og lage dørpaneler til meg, så det blir plass til focal høyttalerene + et nytt sett (focal PS165)
                Så blir det kanskje en ny forsterker til frontsetta, mest sannsynelig mosconi Må først sjekke hvordan det spiller med forsterkeren jeg har i bilen nå!

Siden jeg er i forsvaret for tiden, og bare er hjemme på perm, så kommer det ikke til og skje mye før jeg tar sommerperm i juli, da skal det skje mye. Da skal bilen senkes også, den holder på og bli lakket for rust nå!

Comment

så tang band ble det ikke noe av?hehe

mvh kim

Comment

Dag er rå om du vil ha mdf i døra Mulig han har tid, og holder ikke til så langt fra deg

Comment

Originally posted by golfnos View Post
                      Dag er rå om du vil ha mdf i døra Mulig han har tid, og holder ikke til så langt fra deg
                      Har allerede funnet en som skal gjøre det han gjør det for 1500kr pr dør ferdig trukket, og jeg kan velge hvordan det skal bli selv.

Comment

Perm!

Ja, da er jeg hjemme på perm noen dager, og skal prøve og få gjort litt på den tiden!

Har fått komp. settet, focal ps165 så har jeg kjøpt noen mdf ringer, som jeg skal få montert i morgen

Bilen skal også ha litt lakk. så den står i garasjen og blir pusset og sparklet!

Har et annet problem også, får ikke startet bilen. virker som om det ikke er strøm på batteriet, men jeg har ladet dt i 5 dager, og det sto at det var fulladet. Når jeg vrir om tenninga kommer den noen lys i dashen, men når jeg skal vri om. poff så er det ikke noe liv, ikke noe strøm eller noe.

Noen som har et forslag på problemet?
                        Attached Files

Comment

du må resette bilen på møller disse kan ikje stå uten strøm over et par dager vist batteriet er heelt flatt er noe dritt har vert borti dett selv å det kosta meg 800kr på møller
                          fusion/audi system xIon/digitals design

Comment

Har ikke skjedd noe særlig. Har bare pusset den de siste dagene, sånn at den blir klar til lakk så fort som mulig.

Jeg er jo i forsvaret langt i nord, så jeg får ikke gjort noe nå før i juli da blir det sommerperm på 3-4 uker. Da skal dørpanelene ordnes også blir det gatebil i juli, med en råå bil! nylakkert og et par ekstra høytallere

Comment

Originally posted by vw performance View Post
                              du må resette bilen på møller disse kan ikje stå uten strøm over et par dager vist batteriet er heelt flatt er noe dritt har vert borti dett selv å det kosta meg 800kr på møller
                              Fikk faktisk startet den med startkabler, også startet den etter det også, så jeg tror bare jeg må holde den litt i gang, så er det nok ikke noe problem

Comment

Er du oppi Målselv og vaser?
                                Runar E. Olsen ~ Moderator
                                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Working...
                                X