Har da fått en tilfeldig kasse i påvente av en ordentlig en (takk til judysbilstereo)
Liten søt lukka sak som spillte overaskende bra! 121db inne i leiligheten med en 50w reciever! kun sub tilkoblet måleren sto bare å bunna i bilen så er nok godt over130 der!
Driver å funderer litt på hvor jeg skal plassere diskanten i bimmern, er ikke så mye plass rundt omkring.. Men hvordan vil det være å putte de bak luftenkanal dekslene på hver side av dashen? Der vil de bli godt skjult og bli vinklet perfekt mot passasjer og fører, tror ikke varmeapparatet varmer så mye at det kan være skadelig for elementet?
vil ikke tro det er særlig heldig når du har full varme på. Spesiellt om du spiller høyt så blir de nok fort overopphetet.
Uansett så er nok det en dårlig plassering lydmessig. Bør få de opp på dashen og så langt frem som mulig.
Ja men har liten mulighet til å lage diskanthus i a stolpene, og syntes det ser så uferdig ut om de bare ligger der sånn halvveis plassert, men skal ta med meg en kald en og prøve å visualisere litt i bilen
Hadde vært artig om noen som har bygd i E39 tidligere hadde noen pointers
ja, tingen er at alt av paneler i en e30 er minimalt tynt, er bare metall og noe som dekker rett oppå igjen, ikke som i nye biler hvor man har tjukke deksel og innerdører osv! men skal få knipsa noen bilder
det andre elementer jeg har fått har en ulyd ved lavspilling, høres litt ut som det ligger en 50øring oppå membranen og klirrer.. det er også litt motstand når man prøve å bevege på elementet.. dette er kun tilkoblet og spillt meget rolig med.. hva kan dette komme av?
Lurer på å kjøpe en bf7501 til for litt mer power, kommer jeg til å merke noe forskjell? Kjører nå i 2 ohm dvs 700w rms på hvert element, kjøper jeg en til så kan jeg gi de dobbel effekt (1400w) men de tåler maks 1000w rms så vet ikke om det har noe for seg?
Comment