Da har jeg kjøpt meg en soundstream t5-15 og en dynabel 7501, Stinger SPP1500A.
Forsterker jeg har til frontsett er infinity Reference 5761a, og frontsettet heter Infinity reference 6510 cs
Cd spiller er en alpine som fulgte med bilen
Har null peil på bilstereo, men håper dette kommer til å spille bra
Anlegget skal stå i en bmw 325 e30!
skal kjøre porta kasse usikker på hvor stor da det er en annen som tar seg av dette.
skal bytte ut alt til skikkelig kabling.
Hvordan er det å få god lyd i e30?
Åssen forventninger kan jeg ha til dette anlegget? blir ikke montert før om 1mnd eller 2 så kommer nok til å klø godt i fingra etter å få koblet det opp, har aldri hørt soundstream, men kjøpte det etter anbefaling av en kompis så får håpe det duger
Lurer også på om jeg skal kjøpe en lik 15" før jeg bygger kasse, regner med denne forsterkeren skal klare 2stk, hva mener dere om 1 ekstra? eller holder det med 1?
også åpen for tips og triks som kan være lurt å gjøre!
Mvh
Thomas rindal
Forsterker jeg har til frontsett er infinity Reference 5761a, og frontsettet heter Infinity reference 6510 cs
Cd spiller er en alpine som fulgte med bilen
Har null peil på bilstereo, men håper dette kommer til å spille bra
Anlegget skal stå i en bmw 325 e30!
skal kjøre porta kasse usikker på hvor stor da det er en annen som tar seg av dette.
skal bytte ut alt til skikkelig kabling.
Hvordan er det å få god lyd i e30?
Åssen forventninger kan jeg ha til dette anlegget? blir ikke montert før om 1mnd eller 2 så kommer nok til å klø godt i fingra etter å få koblet det opp, har aldri hørt soundstream, men kjøpte det etter anbefaling av en kompis så får håpe det duger
Lurer også på om jeg skal kjøpe en lik 15" før jeg bygger kasse, regner med denne forsterkeren skal klare 2stk, hva mener dere om 1 ekstra? eller holder det med 1?
også åpen for tips og triks som kan være lurt å gjøre!
Mvh
Thomas rindal
Comment