Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i Bmw 325 E30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Judys Bilstereo View Post
    Hvis du kjører i 2 ohm kan du linke 2xBF 7501 å få 4500w
    Ja det er jo sant litt overkill for elementene muligens, men regner med du har noe DD til meg om jeg blåser mine?

Vil batteriet holde eller burde jeg ha enda ett? Da blir det fort litt dyrt

Har Stinger SP2250
    Ford Focus
    B2 Audio CC15
    B2 Audio Mono v4

Comment

ville vel hatt 3-4 batterier iallefall og en ny dynamo det koster og være kar.hehe

mvh kim

Comment

Originally posted by kimafro View Post
        ville vel hatt 3-4 batterier iallefall og en ny dynamo det koster og være kar.hehe

mvh kim
        Såpass mange ja, kjører kun ett nå og funker fett det
        Ford Focus
        B2 Audio CC15
        B2 Audio Mono v4

Comment

åssen er det å stille opp bassen via cd spiller kontra bass remoten? er det noen forskjell? tenker på forvrengning eller noe slikt
          Ford Focus
          B2 Audio CC15
          B2 Audio Mono v4

Comment

sånn ser det ut nå til jeg får bilen min tilbake Dette er broren min sin bil så er bare plassert slik for morroskyld da bagasjerommet må modifiseres litt for å få den helt nedi
            Attached Files
            Ford Focus
            B2 Audio CC15
            B2 Audio Mono v4

Comment

du bør nok ha minst ett til.
              Ole Petter Holelien
              Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
              Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
              Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

ja det hadde jeg tenkt til, når det funker bra sånn som det gjør nå med en bf7501 og ett batteri til bilen og ampen, så skulle jeg da tro enda ett samme batteri ville holde til en bf7501 til

Det er allerede for høyt til at jeg orker å sitte i bilen, men mye vil ha mer !!
                Ford Focus
                B2 Audio CC15
                B2 Audio Mono v4

Comment

en skal jo ha gleden av musikken/anlegget også da.orker du ikke å sitte inni der hvorfor skal en doble effekt da?ville bare kjørt på med det du har jeg.er jo ikke galt det du skal ha baki...

mvh kim

Comment

en skal jo ha gleden av musikken/anlegget også da.orker du ikke å sitte inni der hvorfor skal en doble effekt da?ville bare kjørt på med det du har jeg.er jo ikke galt det du skal ha baki...

mvh kim
                    Har du ikke hørt om hørselsvern?

Comment

mvh kim
                      det kan du si, er bare sånn jeg alltid har vært!
                      Ford Focus
                      B2 Audio CC15
                      B2 Audio Mono v4

Comment

Da har jeg fått noen nye elementer på plass Takk til Hifonic for rask service og sending!

Foreløpig så spiller Soundstreamene en smule høyere, men Focus acousticsene spiller dypere og får til litt mer flex på både hår bil og kropp!

Nå skal det sies at Gummien som sitter rundt Focusene ikke passet nedi innfresningen som er freset til for Soundstreamene, så måtte ta av denne og dette resultere jo i litt lekkasjer rundt elementene som kan være grunnen til at de ikke spiller like høyt ennå vet ikke hvor stort utslag slike lekkasjer har å si? men det skal fikses Asap!
                        Attached Files
                        Last edited by Janthomas; 07-07-2011, 23:50.
                        Ford Focus
                        B2 Audio CC15
                        B2 Audio Mono v4

Comment

Skal også snart Skjære ut metallplaten bak setene i bilen for å få mer lyd inn i bilen, vet at dette er bærende og noe må være der for å støtte opp!

Tenker da å sveise en ramme av stålrør Formet som en stjerne( Den typen som har 2x trekanter) for å stive dette opp igjen så lakke det sort, slik at det ser også litt artig ut når jeg ikke har baksetet i bilen!

Vet ikke om en enkel X form vil holde like bra? sikkert noen som kan mer om dette som har noen tips..
                          Ford Focus
                          B2 Audio CC15
                          B2 Audio Mono v4

Comment

lag deg 2 rammer av Flatt stål skjærer du ut nesten allt, ha kun bredden av stålet ijenn. lag mange hull å skruv fast en på hver side av ryggen. vanskelig å forklare. men dette var jort i en E30 cab eg koblet opp stereo i funket fjell. 5 cm mellom hver bolt ca.
                            http://www.youtube.com/user/lappis22
                            Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

Comment

Da er bilen ferdig fra lakk og tectylering på onsdag, så da kan endelig byggingen begynne
                              Ford Focus
                              B2 Audio CC15
                              B2 Audio Mono v4

Comment

godt å ha bilen tilbake nå kan endelig byggingen begynne!
                                Attached Files
                                Last edited by Janthomas; 14-07-2011, 19:26.
                                Ford Focus
                                B2 Audio CC15
                                B2 Audio Mono v4

Comment

Working...
                                X