Mente jeg hadde en tråd om bilen, men tydeligvis ikke.
Er såpass fornøyd med Polk/MTX/Kenwood at det blir det i denne bilen også, har bare tatt sin tid å skaffe deler og prioritering av motor/understell først.
Oppsettet blir som følger:
2x Polk|Momo C400.4
Polk|Momo MMC6500 Frontsett
Polk|Momo MMC650 Bakdører
MTX Thunder 9500 12" (samme subben som i min gamle bil)
Kenwood KVT729
Og før noen kommer med kommentaren:
Ja, det blir høytalere bak, men jeg er ikke så nøye på hvor lyden kommer fra så lenge det høres godt...
Frontsett og bakdører blir aktivt delt på forsterkerne, har enda MMC690 høytalerne fra gamlebilen og C300.2 forsterkeren så de blir vel tatt i bruk på en annen bil.
Per dags dato er det kun bakhøytalerne og spilleren som er montert, forsterkerne er på vei fra USA. Men skal vel inn på 12måneders tjeneste i Juli så får se hvor langt jeg kommer før den tid.
Andre mods:
Ram-Air Innsug
Whiteline droplinks/ stabstag F/B
Tårnstag foran/bak
Bilstein Coilovers
JDM Baklys
35/5% Soting
17" Rays G-Games felger
Momo ratt/girkule/pedaler
Er såpass fornøyd med Polk/MTX/Kenwood at det blir det i denne bilen også, har bare tatt sin tid å skaffe deler og prioritering av motor/understell først.
Oppsettet blir som følger:
2x Polk|Momo C400.4
Polk|Momo MMC6500 Frontsett
Polk|Momo MMC650 Bakdører
MTX Thunder 9500 12" (samme subben som i min gamle bil)
Kenwood KVT729
Og før noen kommer med kommentaren:
Ja, det blir høytalere bak, men jeg er ikke så nøye på hvor lyden kommer fra så lenge det høres godt...
Frontsett og bakdører blir aktivt delt på forsterkerne, har enda MMC690 høytalerne fra gamlebilen og C300.2 forsterkeren så de blir vel tatt i bruk på en annen bil.
Per dags dato er det kun bakhøytalerne og spilleren som er montert, forsterkerne er på vei fra USA. Men skal vel inn på 12måneders tjeneste i Juli så får se hvor langt jeg kommer før den tid.
Andre mods:
Ram-Air Innsug
Whiteline droplinks/ stabstag F/B
Tårnstag foran/bak
Bilstein Coilovers
JDM Baklys
35/5% Soting
17" Rays G-Games felger
Momo ratt/girkule/pedaler
Comment