Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saab 9000 SQ'ish

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

litt seint å si det nå, men du burde ha plassert elementet så langt fram i bilen som du klarer, for nå sitter du jo nesten oppå elementet
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

Comment

Ja jeg er egentlig klar over det, men det ble nå slik denne gangen. Om det kommer tid for et EMMA bygg så skal jeg prøve å få ting lengere fram. Men takk for tipset!!

Comment

Dette ser meget bra ut. Likte de grillene dine. skal si du er dreven med fresen. hvor har du kjøpt det avrundings frese stålet henn?

mvh kim

Comment

Originally posted by kimafro View Post
          ... hvor har du kjøpt det avrundings frese stålet henn?
          mvh kim
          Den jeg har som faktisk er rund (Bosch) er kjøpt på en ProffPartner butikk, den store grønne 45* (Luna) er kjøpt på en butikk som jeg mener heter Tools.

Comment

Blir nok dessverre ikke mer i denne bilen, praktisk talt må hele bilen byttes for å komme i god stand igjen..

Men om folk liker arbeidet kan dere jo følge med på den "nye" bilen, hvor jeg faktisk har utstyr klart!
            Mitsubishi Colt Bygg - Alpine|Focal|Peerless

Comment

Synd du ikke kom videre med det her. Morro som Bjørn Skrev at flere her nord gjør skikkelige bygg. Tror du kan komme langt om du satser litt.
              sigpic

Comment

Ja, det er litt synn, men jo mer jeg holdt på med bilen jo flere feil osv kom fram..

Kunne vert morro å bygge litt mer profesjonelt ettersom man får litt mer erfaring osv!

Comment

Working...
                X