Originally posted by Crazytaxi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
HLS Bilstereo prosjekttråd
Collapse
X
-
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
-
Originally posted by HLS View Postdesverre SPL Lab det der
google it,.
kommer termlab med blotooth overføring å android software?
Så grei ut den SPL lab saken![URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
utseende er prikk lik en termlab.
men du har forskjellige utgaver, ingen årsavgift på programvaren og kommer det oppdatering så er den gratis.
og blåtann er jo å foretrekke formin egen del ingen kabler.. må bare passe på å lade den.
skal være målt til å være like nøyaktig som termlab, har ikke termlab så får ikke målt sannheten i det utsagnet.
hehe nei ingen app her i gårn// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by HLS View Postutseende er prikk lik en termlab.
men du har forskjellige utgaver, ingen årsavgift på programvaren og kommer det oppdatering så er den gratis.
og blåtann er jo å foretrekke formin egen del ingen kabler.. må bare passe på å lade den.
skal være målt til å være like nøyaktig som termlab, har ikke termlab så får ikke målt sannheten i det utsagnet.
hehe nei ingen app her i gårnSubaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
| Gladen 75c6 - DD m4a |
| 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |
Comment
-
Originally posted by Rexonix View PostDeeeet må vi jo få testet Rune ! Stiller med termlab-en min jeg : D// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
da har man hatt ca 1 årstid opphold fra bilstereo!
pga penge mangel å lyst på denne fronten
Kasse til den Hifonics`n 18" jeg bygde om/reconet
dette var/er bare en test kasse, derfor er ikke port osv avrundet, klarte 144.3 db på 39 hz i stv på 2000-2500W 1 ohm
så må man jo lage noe til meg selv
har planer om å være med i ESPL i år, uten noe veldig store greier
1x15" 2000-2500w i 1 ohm 1 run med 50mm2 kabler i en scorpio !// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
blir å sette den mot seteryggen å tette 100% irundt. så de ikke lekker luft bak i bagasjerommet,
det er midtarmlene på scorpio mn det er ikke noe hull for å få trykket gjennom , mn jeg kan legge ned ryggen for å få trykket fram
venter på at limet skal tørke.. før jeg monterer den i bilen i morgen , så jeg får testet frekvenskurven i bilen å se hvordan jeg skal tune kassn med 6" aero port!// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by kimafro View PostSer bra ut. Er det Psi recones du kommer til å bruke?
Mvh Kim
for viss noen er intresserte , så får man være med å bestemme selv hvilket oppsett de skal ha!// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
Comment