Announcement

Collapse
No announcement yet.

HLS Bilstereo prosjekttråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 100-120l +port og elementer viss jeg ikke husker helt feil
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

Comment

• Mangel på element utvalg har du i vertfall ikje hehe
      2 loud

Comment

• 13-14 stk å velge mellom
        Mvh
        Rune Kvaal

Comment

• Da! Gutter å jenter! skal vi bygge noe rått av XXX`n å Goliath`n!
          Attached Files
          Mvh
          Rune Kvaal

Comment

• Originally posted by HLS View Post
            100-120l +port og elementer viss jeg ikke husker helt feil
            Må være langt mere enn det? Kassa mi er jo ganske mye mindre, og den er på 118 liter totalt.
            VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

• Originally posted by Tommen View Post
              Må være langt mere enn det? Kassa mi er jo ganske mye mindre, og den er på 118 liter totalt.
              nå har jeg ikke kassen lengre så har ikke mulighet å måle, men tror det var rundt der det havnet ..

porten tok litt/mye plass + noen liter elementer.
              eneste målet jeg husker er 124cm brei , har ikke papirene med mål her så får ikke sjekket 100%.
              Mvh
              Rune Kvaal

Comment

• Originally posted by HLS View Post
                13-14 stk å velge mellom
                Sånn det skal være
                Mye bra arbeid her mister
                Mvh
                Glenn

Comment

• Originally posted by Glenn View Post
                  Sånn det skal være
                  Mye bra arbeid her mister
                  synd jeg ikke har fler biler å pakke de i

tusentakk!
                  Mvh
                  Rune Kvaal

Comment

• da har man bestemt seg

6 stk 10" av dette merket alle kommer til å lure på hva jeg driver på med, når jeg skal bruke et så billig merke

men disse er faktisk ikke så billig som dere tror! 3Hp magneter så er 1000wrms/3-4000 max
                    så med den forsterkern jeg skal ha så får jeg matet på 1250w stk noe som kan bli morsomt!

så da er det bare å vente på at de kommer i posten!
                    koster å være kar! denne hobbyen går egentlig litt på kanten av det jeg har råd til! men a man gotta do what a man gotta do!
                    Mvh
                    Rune Kvaal

Comment

• Blir sikkert artig det der. Igrunnen så er jeg ikke særlig sjokkert over valg av elementer... De fleste har kanskje tittet på Heens Boss-kasse, hehe. Og mine LIB elementer er vel ikke akkurat i den øvre enden av pris-skalaen de heller(!) Folk må bygge med akkurat det de ønsker sålenge de synes det er artig. Ingenting ville vært verre enn om hobbyen bare handlet om å ha de dyreste komponentene. Kreativitet, utførelse, orginalitet og byggekvalitet betyr vel så mye i mitt hode.
                      Lykke til med moroa!
                      never enough!

Comment

• disse er fra 2000-2004 ble laget av rockfordfosgate i sammarbeid med tc sounds
                        (lightning audio = rf)

og var engentli ikke så dyre den gang.. nypris = under halv pris av de jeg har betalt i dag hehe...
                        så de er ikke så billi som det ser/høres ut som ;p
                        Mvh
                        Rune Kvaal

Comment

• Dette blir jo kult
                          Mvh
                          Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                            Blir sikkert artig det der. Igrunnen så er jeg ikke særlig sjokkert over valg av elementer... De fleste har kanskje tittet på Heens Boss-kasse, hehe. Og mine LIB elementer er vel ikke akkurat i den øvre enden av pris-skalaen de heller(!) Folk må bygge med akkurat det de ønsker sålenge de synes det er artig. Ingenting ville vært verre enn om hobbyen bare handlet om å ha de dyreste komponentene. Kreativitet, utførelse, orginalitet og byggekvalitet betyr vel så mye i mitt hode.
                            Lykke til med moroa!
                            Hehe, Boss kassa mi ja, LIB elementene er mye råere en Boss da

Men er 100% enig med deg i det du sier her. Klart at enn må bygge akkurat det enn ønsker så lenge det er artig og holde på. Kreativitet, utførelse, originalitet og byggekvalitet betyr mye også i mitt hode.
                            Må innrømme at det er like moro og holde på nå med billigkomponenter som da jeg kun hadde svinedyre
                            Mvh
                            Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

• Har du de med neodym-magnet?

Og ja, dette er ikke noe billig rask, disse FUNKER!

De er forsåvidt mulig og oppdive den dag i dag dog uten neodym-magnet og lightning audio merket.
                              http://www.parts-express.com/brand/tc-sounds/150
                              Last edited by Øyvind; 02-10-2013, 17:33.
                              Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

• Originally posted by Øyvind View Post
                                Har du de med neodym-magnet?

Og ja, dette er ikke noe billig rask, disse FUNKER!

De er forsåvidt mulig og oppdive den dag i dag dog uten neodym-magnet og lightning audio merket.
                                http://www.parts-express.com/brand/tc-sounds/150

nei dessverre , har kjøpt disse i nesten samme utgave som jeg hadde for 8 år siden med vanelig ferrit magnet (har forelsket meg i orginale 10" x1!!!!!!)

da de med neo magnet koster det dobble av det jeg har gitt for disse magnetene! :/

jeg hadde Lightning audio storm x1 / disse conene er X2 , som ble hvite i senter.. noe jeg ikke helt liker!
                                men vet av 2 stk 10" som enda er orginale X1, bare at eieren vill ikke selge de til meg

Tc sounds axis er samme subb ja! , men koster å kjøpe nytt også hehe.. meeen til sammen så har jeg vell kunne kjøpt 6 nye for samme pris som det jeg har kjøpt disse 6 hver for seg...

syns det er litt viktig å kjøre litt "billigt " utgaver hehe!
                                Mvh
                                Rune Kvaal

Comment

Working...
                                X