100-120l +port og elementer viss jeg ikke husker helt feil
Announcement
Collapse
No announcement yet.
HLS Bilstereo prosjekttråd
Collapse
X
-
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
-
13-14 stk å velge mellom// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostMå være langt mere enn det? Kassa mi er jo ganske mye mindre, og den er på 118 liter totalt.
porten tok litt/mye plass + noen liter elementer.
eneste målet jeg husker er 124cm brei , har ikke papirene med mål her så får ikke sjekket 100%.// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by Glenn View PostSånn det skal være
Mye bra arbeid her mister
tusentakk!// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
da har man bestemt seg
6 stk 10" av dette merket alle kommer til å lure på hva jeg driver på med, når jeg skal bruke et så billig merke
men disse er faktisk ikke så billig som dere tror! 3Hp magneter så er 1000wrms/3-4000 max
så med den forsterkern jeg skal ha så får jeg matet på 1250w stk noe som kan bli morsomt!
så da er det bare å vente på at de kommer i posten!
koster å være kar! denne hobbyen går egentlig litt på kanten av det jeg har råd til! men a man gotta do what a man gotta do!// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Blir sikkert artig det der. Igrunnen så er jeg ikke særlig sjokkert over valg av elementer... De fleste har kanskje tittet på Heens Boss-kasse, hehe. Og mine LIB elementer er vel ikke akkurat i den øvre enden av pris-skalaen de heller(!) Folk må bygge med akkurat det de ønsker sålenge de synes det er artig. Ingenting ville vært verre enn om hobbyen bare handlet om å ha de dyreste komponentene. Kreativitet, utførelse, orginalitet og byggekvalitet betyr vel så mye i mitt hode.
Lykke til med moroa!never enough!
Comment
-
disse er fra 2000-2004 ble laget av rockfordfosgate i sammarbeid med tc sounds
(lightning audio = rf)
og var engentli ikke så dyre den gang.. nypris = under halv pris av de jeg har betalt i dag hehe...
så de er ikke så billi som det ser/høres ut som ;p// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Dette blir jo kultMvh
Ole Heen
Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926
Comment
-
Originally posted by bass-freek View PostBlir sikkert artig det der. Igrunnen så er jeg ikke særlig sjokkert over valg av elementer... De fleste har kanskje tittet på Heens Boss-kasse, hehe. Og mine LIB elementer er vel ikke akkurat i den øvre enden av pris-skalaen de heller(!) Folk må bygge med akkurat det de ønsker sålenge de synes det er artig. Ingenting ville vært verre enn om hobbyen bare handlet om å ha de dyreste komponentene. Kreativitet, utførelse, orginalitet og byggekvalitet betyr vel så mye i mitt hode.
Lykke til med moroa!
Men er 100% enig med deg i det du sier her. Klart at enn må bygge akkurat det enn ønsker så lenge det er artig og holde på. Kreativitet, utførelse, originalitet og byggekvalitet betyr mye også i mitt hode.
Må innrømme at det er like moro og holde på nå med billigkomponenter som da jeg kun hadde svinedyreMvh
Ole Heen
Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926
Comment
-
Har du de med neodym-magnet?
Og ja, dette er ikke noe billig rask, disse FUNKER!
De er forsåvidt mulig og oppdive den dag i dag dog uten neodym-magnet og lightning audio merket.
http://www.parts-express.com/brand/tc-sounds/150Last edited by Øyvind; 02-10-2013, 17:33.Øyvind Kalbækken
Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.
Comment
-
Originally posted by Øyvind View PostHar du de med neodym-magnet?
Og ja, dette er ikke noe billig rask, disse FUNKER!
De er forsåvidt mulig og oppdive den dag i dag dog uten neodym-magnet og lightning audio merket.
http://www.parts-express.com/brand/tc-sounds/150
nei dessverre , har kjøpt disse i nesten samme utgave som jeg hadde for 8 år siden med vanelig ferrit magnet (har forelsket meg i orginale 10" x1!!!!!!)
da de med neo magnet koster det dobble av det jeg har gitt for disse magnetene! :/
jeg hadde Lightning audio storm x1 / disse conene er X2 , som ble hvite i senter.. noe jeg ikke helt liker!
men vet av 2 stk 10" som enda er orginale X1, bare at eieren vill ikke selge de til meg
Tc sounds axis er samme subb ja! , men koster å kjøpe nytt også hehe.. meeen til sammen så har jeg vell kunne kjøpt 6 nye for samme pris som det jeg har kjøpt disse 6 hver for seg...
syns det er litt viktig å kjøre litt "billigt " utgaver hehe!// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
Comment