det er vell ikke mye SQ subber jeg har, mn nå har jeg ikke prøvd noen av disse med orginal innmat, da de er kjøpt sprengte.. så kan godt hende at de er brukbare i SQ , i tilfelle så får nok PSI til å lage et kitt med høyere følsomhet å lettere deler.
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\ Mvh
Rune Kvaal
oooohh.. detta spiller ok ! å det er en lukka kasse! gleder meg til å få kjørt en sweep i morgen , så jeg får begynt å fiksa 6" aeroport på! å tunan litt!
kan bli en morsom sesong!
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\ Mvh
Rune Kvaal
dette er deffekte subber som kan recones viss noen er intresserte i de.
da må det bestilles recone (PSI) å 1-2Mnd leveringstid fra bestilling til din dør
alle kan bygges om til DINE valg av hvordan du skal bruke den, kasse , forsterker osv!
og jeg kan bygge om til annen str på kurv osv,
Mye rått her! har bare ikke egenkapital til å recone de for så å selge.
selges til kjøps priser (subkostnad for meg + recone = totalen til deg) mye billigere enn å kjøpe det nytt!
er det da man skal reklamere for subbene jeg reconer å kassene jeg bygger? hahaha
skjedde under kjøring å musikk spilling dårlig port , men passerte 140+ Db på musikk
Not bad ser du har bra med strøm på den altså, det er godt. Hadde du felt ned setene på de målingene som var gjort? Hvor ligger tuning på dette oppsettet?
Not bad ser du har bra med strøm på den altså, det er godt. Hadde du felt ned setene på de målingene som var gjort? Hvor ligger tuning på dette oppsettet?
strøm skal det ikke stå på værtfall! ligger på 12.5-13 v på full skuv
setene er feltned ja ellers så hadde man ikke fått mye trykk framover
tuninga nå er ganske høyt.. winisd sier 40-43 hz.. så skal forlenge porten å få den ned til 35
Comment