Announcement

Collapse
No announcement yet.

HLS Bilstereo prosjekttråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Defus View Post
    Det er bra lenge siden sist jeg så en Scorpio En kompis hadde en slik med RS styling, var ganske fin da jeg var 18 og alt var fint
    Ikke mange igjen på vei av disse
    Har rs skjørt , mn mangler resten for å få komplett stylingsett.
    Har gjort ganske mye med understellet med den.. Mn ble litt av en balje med stereo i.. 😂
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

Comment

• Jeg husker at min kompis 2,8 var svært behagelig å kjøre, men at den lente mot myk. Men fortsatt tror jeg at min Mercedes er mye mye mykere enn din
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Leietagern har en Scorpio. Rusten
        ?

Comment

• Originally posted by Defus View Post
          Jeg husker at min kompis 2,8 var svært behagelig å kjøre, men at den lente mot myk. Men fortsatt tror jeg at min Mercedes er mye mye mykere enn din
          helt ærlig, mercedesn å fordn e 2 helt forskjellige biler ! når det kommer til styrke i understell! samma hvor mye du har i din merce
          med forsterka springs , så har den sunke sammen ca 6 cm ........ og da får den camber som aldri før
          Mvh
          Rune Kvaal

Comment

• Originally posted by HLS View Post
            helt ærlig, mercedesn å fordn e 2 helt forskjellige biler ! når det kommer til styrke i understell! samma hvor mye du har i din merce
            med forsterka springs , så har den sunke sammen ca 6 cm ........ og da får den camber som aldri før
            Vi vet alle at Mercedes'en hadde falt sammen med det der i seg

Men fint arbeid og stå på
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

• litt ssangyong actyon

monterte Frontsett (kunde selv som skaffet frontsett og adaptere) og lyddempet alle 4 dørene! (Silent Coat fra Bilstereosenteret er brukt)

fantes ikke Adaptere til denne , så fant en hyundai adapter som passa, men manglet den "hetta" over magneten så kapp å lim fra den gamle!

og disse kan ikke ha en midbass som er dypere enn 5cm total , for da tucher det ruta
              Attached Files
              Mvh
              Rune Kvaal

Comment

• da var det å få laget deksel i bagasjerommet, men har tatt det ut.. for å kansje lage utseende litt anderledes.. hater glassfiber å polyester

så bygge om til 6.5" i hatthylla, bare fjerne litt gitter å få montert de fast! må gjøre det man ikke har gjort før.
                blir kansje brukt Focal Krx2
                Attached Files
                Mvh
                Rune Kvaal

Comment

• da ble det 2 plass på støren! pga et teknisk problem (kan det bli forskjell pga tempratur i bilen?)
                  legger med bilde av score .
                  så ble dekselet baki bilen skrota ! andre planer!

woopwoop! så da ble det montert "ny" sub og finjustert effekten av forsterkern!
                  så nå leverer den 3500W på musikk, litt varmgang blir det på en 3" coil , men såppas må de være!
                  å så ble tuninga senket til 35hz .

Ny bil! ny plan! ny kostnad!
                  Attached Files
                  Mvh
                  Rune Kvaal

Comment

• tar litt tid å legge matter :S stooore flater
                    Attached Files
                    Mvh
                    Rune Kvaal

Comment

• Blir meget bra Rune..!

Blir morro når du skal starte bygge vegg

Lyd dempe gulvet og ?

Comment

• Allt skal lyddempes mn gulv blir sist.. Pga må få på lister rundt dør'er så de ikke lekker inn vann som kan samle seg under
                        Mvh
                        Rune Kvaal

Comment

• Ser ut til å ha plass til en grei vegg i den bilen der!!! Har du bestemt deg for hva utstyr og hvilken kasse du skal bygge? Hadde vært gøy med et ekstremt bygg på dette forumet, gir inspirasjon til meg og sikkert flere andre.
                          Men om du skal bygge vegg, hvorfor lyddemper du veggene, gulv og alt? Ser frem til flere oppdateringer her

Comment

• Lurer på det samme, jeg ville konsentrert mesteparten av dempinga til den delen foran veggen somd du ska ha trykk i. Om veggen er tett vil ikke karrosseri bak baffel vibrere noe særlig, men kult blir det uansett! Alltid moro med litt stort.
                            never enough!

Comment

• har engentli ikke kommet helt i havn med hva som skal inn osv , dollarkursen setter vell en liten demper på evnt utstyr (BARE 6T i pakninger rundt dører/ruter osv)...........

allt blir dempet skikkelig, da det ikke skal kuttes noen snarveier med dette bygget
                              bruker heller xantall tusen i dempematter for å få bilen så dempet som mulig, enn at det blir risting i utvendig karosseri!

vekt spiller ingenrolle, da det er 5L v8 som man kan trimme senere

hvilken type kasse vet jeg ikke enda, vegg,clamshell,horn, osv osv . neste år så får vi se !
                              i år blir det å fixe skilt og ting for å få den tett for vann/lyd først
                              Last edited by HLS; 14-07-2015, 20:02.
                              Mvh
                              Rune Kvaal

Comment

• Du må kjøre 70 talls plysh i den Også sette inn en moderne 350 motor i den

Comment

Working...
                                X