Nei, tror ikke du bør sette noe direkte på spilleren, i allefall ikke om du skal ha såpass mange høytalere i bilen. internforsterkeren i bilen leverer ca 13-20w, så bare legg bort den ideen med en gang.
Når det kommer til polk-pakken, så tror jeg forsterkeren er alt for liten til at det skal bli noe morsomt. Den subben er rimelig tungdreven, med tanke på spesifikasjonene som jeg klarte å lese, så vil tro at du er bedre stilt med å bruke den infinity'en samt å kjøpe deg en 2-600w monoblokk å en kurant 10 eller 12" sub på bruktmarkedet her på forumet. Vil tro du kommer ut med rundt 8000,- for 4-kanals forsterker, monoblokk til rundt 3000,- og en sub til rundt 2000.. Får mye bra på bruktmarkedet til den prisen.
Det er en mulighet det, ja. Jeg ser bare at den forsterkeren leverer ut rundt 150w mens subben er rated til mye mer enn det, men for all del, det fungerer sikkert. men, du har jo ett fett frontsett, du har to gromme 10" subber, så alt du faktisk trenger, er kun en 4 kanals forsterker. Så hvorfor ikke bare starte derfra?
droppet i-pod kablen iom at den må man koble til i front..dempemattene har kommet men det står ikke hvor mange ark osv som er med.. kan ikke skjønne at dette skal være orginal forpakningen da men..
er da på utkikk etter veldig små usb penner (i fysisk størrelse mener jeg)
Comment