Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Re - Loud John And Kim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er da mange aktive sjeler her inne Men noen dager så er det litt mindre pålogget, noen som har jobb, familie og Hobbyer utenom Uten at jeg vet hvem det skal være :S :P hehe

Comment

Utrolig spennende prosjekt-tråd som er en fryd å lese. Gleder meg til det ferdige produktet, stå på videre!
      ?

Comment

Originally posted by Terraphormer View Post
        Sliter med det samme selv, trodde dette var et aktivt forum som kunne vert en bra kilde for å lære meg nødvendige ting, sitter med 1000 spørsmål og får bare svar på de mest opplagte. Jeg syntes det er bra med aktive medlemmer som deg. Har ikke komt så langt inn i det tekniske enda så det er mye som er gresk for meg, men ser det er noen heftige greier dere baler på med! Stå på videre sier jeg, leser trådene men kommenterer lite i mangel av kunnskap
        Hvis du bruker søk-funksjonen kan du finne mye.

Er nok mange som har lurt på de samme spørsmålene fra før.

Hvis jeg skal gjette blir det nok mer aktivitet her når solen titter frem og snøen smelter.
        Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Ja regner med å bli henvist til søkefunksjonen og google ganske mye iom at jeg ikke har pc for tiden og all aktivitet går gjennom iphone's "tapatalk"

Comment

Takk til Terraphormer og Question mark som kom med svar som igjen gjør det litt artig å poste ting og tang...
            TEAM RE-LOUD
            Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
            2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

Comment

Originally posted by ThomasEK View Post
              Er da mange aktive sjeler her inne Men noen dager så er det litt mindre pålogget, noen som har jobb, familie og Hobbyer utenom Uten at jeg vet hvem det skal være :S :P hehe
              Joa, ser hva du mener osv... Men for noen år siden var det mere trøkk innpå her , uansett årstid , folk kommenterte litt oftere osv.....
              Det er folk her fortsatt , det ser jeg på antall visninger og da det har vært ca 100 visninger uten en eneste kommentar , da er det ikke mye artig å vise fram prosjektet, vise hvordan det er bygd og faktisk hva som er litt av nøkkelen til å spille høyt...

Håper du ikke føler deg tråkket på for at jeg quotet deg og svarte litt direkte , det er så absolutt ikke vondt ment på noen som helst måte fra min side... :-)
              TEAM RE-LOUD

Comment

jeg har engentli sluttet å kommentere osv fordi får så mye drit tilbake av div folk (høy på pæra faktor) hehe... (ikke ment til noen i denne tråden=)
                så holder meg engentlli til å se på trådene heh..

liker å se på hva folk gjør å fårtil av resultater, er jo det som gjør de spennende å drive med denne hobbyen!

stå på videre! lag litt bråk
                // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                Mvh
                Rune Kvaal

Comment

Fortsett med oppdateringer! Veldig morsomt å se hva som skjer i Pandaen
                  Veldig spent på hva dere klarer denne sesongen
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by re-load View Post
                    Håper du ikke føler deg tråkket på for at jeg quotet deg og svarte litt direkte , det er så absolutt ikke vondt ment på noen som helst måte fra min side... :-)
                    jo, følte meg veldig tråkket på nå xD hehehe

Litt ligger i Facebook, hvis jeg lurer på noe så syns jeg det er kjekkere med å spørre direkte til de på chat lista mi

Tar lengre tid å åpne en tråd, åsså kommer det alltid noen kjekke kommentarer å diskusjoner osv. Men da hvis jeg lurer bare på et par ting så får jeg veldig god hjelp på facebook Pleier å plage en nordlending/same som har en Golf 3.. Skulle visst spille høyt det derre Hertz greiene hans

Comment

en følger med selvom en ikke kommenterer. Jo flere prosjekter jo bedre.

mvh kim

Comment

Originally posted by HLS View Post
                        jeg har engentli sluttet å kommentere osv fordi får så mye drit tilbake av div folk (høy på pæra faktor) hehe... (ikke ment til noen i denne tråden=)
                        så holder meg engentlli til å se på trådene heh..

liker å se på hva folk gjør å fårtil av resultater, er jo det som gjør de spennende å drive med denne hobbyen!

stå på videre! lag litt bråk
                        Da får du plikt til å kommentere i denne tråden her , da jeg legger ut noe og da du har sett det

Vi skal stå på videre og jeg skal love at det blir litt bråk og leven da vi setter igang for fullt igjen
                        TEAM RE-LOUD

Comment

Originally posted by Hifonic View Post
                          Fortsett med oppdateringer! Veldig morsomt å se hva som skjer i Pandaen
                          Veldig spent på hva dere klarer denne sesongen
                          ja da får jeg fortsette å oppdatere litt innimellom da
                          Det kommer til å skje litt framover , noe av det har jo du allerede fått med deg ;-)

Vi er litt spente vi også , vi skal og må klare bedre enn det vi allerede har prestert...
                          TEAM RE-LOUD

Comment

Originally posted by ThomasEK View Post
                            jo, følte meg veldig tråkket på nå xD hehehe

Litt ligger i Facebook, hvis jeg lurer på noe så syns jeg det er kjekkere med å spørre direkte til de på chat lista mi

Tar lengre tid å åpne en tråd, åsså kommer det alltid noen kjekke kommentarer å diskusjoner osv. Men da hvis jeg lurer bare på et par ting så får jeg veldig god hjelp på facebook Pleier å plage en nordlending/same som har en Golf 3.. Skulle visst spille høyt det derre Hertz greiene hans

Hehe , du følte det ja... xD hehehe

Ja litt ligger nok i fb og jeg skjønner at det er veldig enkelt å spørre folk du har på chat :-)

HAHAHA , Nordlending/same som har golf......
                            Fortsett med å plage`n
                            TEAM RE-LOUD

Comment

Originally posted by kimafro View Post
                              en følger med selvom en ikke kommenterer. Jo flere prosjekter jo bedre.

mvh kim
                              Det er bra du og folk generellt følger med :-)

Det er kjedelig for de fleste trådstartere å oppdatere og oppdatere tråden(e) sine uten at en eneste en har skrivd noe som helst

Men nå har jeg klagd og syti nok for i dag og jeg har fått en bekreftelse på at folk ønsker oppdateringer og at folk følger med , så da er jeg litt mere fornøyd.
                              TEAM RE-LOUD

Comment

Legger ut noen bilder av DD M4a ampen !!!
                                Det er ikke lett å ta strøkne bilder av dette smykket av en amp , desverre...
                                Attached Files
                                TEAM RE-LOUD

Comment

Working...
                                X